Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Hermès обійшов LVMH і став найдорожчою люксовою компанією світу

Фото: Abaca Press
Французький гігант розкоші LVMH втратив статус найдорожчої люксової компанії світу за ринковою капіталізацією. У вівторок його випередив конкурент Hermès – інвестори розчаровані слабкими результатами LVMH за перший квартал, що спровокувало падіння акцій на 7%. Про це пише Forbes з посиланням на Reuters 15 квітня
LVMH, до портфеля якої входять бренди Louis Vuitton, Dior, Tiffany & Co. і мережа Sephora, не змогла виправдати очікування щодо продажів: у США зменшився попит на косметику та коньяк, а китайський ринок залишився млявим.
Ринкова капіталізація LVMH знизилася до €246 млрд, тоді як Hermès досягла €247 млрд. За словами аналітиків, це відображає розбіжності як у фінансових результатах, так і в настроях інвесторів до обох компаній.
Зазначається, що LVMH більше залежить від сегменту «доступної розкоші», тоді як Hermès орієнтована на надзаможних клієнтів і легше витримує галузеві кризи.
Hermès, яка продає сумки Birkin і Kelly вартістю понад $10 000, обмежує виробництво, щороку збільшуючи його лише на 6–7%. Така стратегія допомогла компанії вистояти в умовах постковідної турбулентності.
За даними видання, успіх Hermès на фоні спаду у LVMH демонструє зсув у післяпандемічному світі, де домінування таких брендів, як Vuitton, вже не є гарантією зростання. Особливо якщо компанія робить ставку на товари середнього цінового сегмента, який наразі є найвразливішим.
На тлі падіння акцій LVMH на 7,2% інші гравці сектору також просіли: Hermès втратила 0,3%, Kering – 2%, Richemont – 0,7%, а італійська Prada – 4,2%.
Продажі LVMH у першому кварталі скоротилися на 3%, тоді як аналітики очікували зростання на 2%. Це ще більше підсилило побоювання щодо рецесії після оголошення нових мит з боку Дональда Трампа.
Аналітики знизили прогноз органічного зростання LVMH на 2025 рік із 3% до нульового рівня, назвавши нинішню динаміку «ознакою складного року для всього сектору розкоші».