Доставка продуктів VARUS.UA у Дніпрі: тренди та звички клієнтів

13.03.2025
85

Дніпро — одне з міст, де онлайн-доставка набула найбільшої популярності. І це не випадковість, адже сучасна інфраструктура, висока щільність населення та зручні цифрові сервіси сприяють швидкому зростанню попиту на доставку продуктів. Місто активно підтримує світовий тренд на швидке й комфортне отримання товарів, а його мешканці виробили свої унікальні звички у сфері онлайн-покупок.


То що ж саме замовляють дніпряни й коли? Чи є товари, які стабільно тримають перші позиції в кошиках покупців? 

Онлайн-доставка: від тренду до повсякденного ритуалу.

Ще 2020 року пандемія спричинила стрімкий стрибок у сфері онлайн-доставки — кількість замовлень продуктів зросла на 75 %. Люди почали активно навчати старше покоління користуватися мобільними додатками, щоб безпечно отримувати продукти додому. Ця тенденція лише посилилася через війну та енергетичну кризу: згідно з дослідженнями 93 % українців мають досвід онлайн-покупок, а частка тих, хто купує тільки офлайн, скоротилася до 38,5 % у 2023 році.

Кількість людей, які щотижня замовляють продукти через інтернет, зросла утричі — з 6 % до 19,4 %. Дніпро, як місто-мільйонник, стало одним із лідерів цього тренду та входить до трійки регіонів із найбільшою кількістю онлайн-замовлень, поряд з Києвом та Одесою. Своєю чергою, якраз це й підтверджує те, що швидка доставка продуктів

Особливості замовлень на VARUS.UA у Дніпрі: коли, як і що купують?

Дніпряни мають свої унікальні звички онлайн-шопінгу. Найпопулярніший день для покупок — п’ятниця. Це пояснюється тим, що люди готуються до вихідних і закуповують продукти на кілька днів заздалегідь.

Найбільше замовлень оформлюють у проміжку 10:00-14:00. Вечірній пік спостерігається після завершення робочого дня, коли люди повертаються додому й планують вечерю.

Самовивіз та VARUS Drive найчастіше використовують вранці — з 9:00 до 10:00. Це зручно для тих, хто відвідує супермаркет дорогою на роботу або після ранкових справ.

Абсолютний лідер у Дніпрі — доставка додому, яка дозволяє зекономити час й отримати все необхідне без зайвого клопоту. А завдяки зручним 20-хвилинним слотам доставки не потрібно чекати на кур’єра годинами — можна ефективно планувати свій день та отримати замовлення у чітко визначений часовий проміжок. Це ідеальне рішення для тих, хто цінує свій час і комфорт.

Самовивіз посідає другу позицію, приваблюючи тих, хто мешкає неподалік супермаркету, а VARUS Drive ідеально підходить автомобілістам, які жадають швидко забрати товари, не виходячи з автівки.

Що найчастіше замовляють дніпряни?

Дніпряни обирають продукти, що поєднують практичність, якість та користь. Топ категорій онлайн-замовлень:

● Курятина — універсальний продукт, який можна готувати у будь-який спосіб.

● Овочі — картопля, морква, буряк, помідори, огірки та зелень стабільно входять до кошика покупців.

● Фрукти — банани та цитрусові залишаються фаворитами серед клієнтів.

● Яйця — популярні як для сніданків, так і для випічки.

● Свинина, індичка та яловичина — вибір любителів м’ясних страв.

● Напої — прохолодні напої, пиво та віскі часто з’являються у замовленнях.

● Молочні продукти — молоко тривалого зберігання та м’які сири мають неабиякий попит.

● Риба — особливо популярна поміж прихильників правильного харчування.

● Солодощі — займають значну частину замовлень.

● Кава — musthave для ранкового ритуалу.

Готові страви: що обирають дніпряни?

Готові страви стають дедалі популярнішими серед людей з активним ритмом життя.

Найбільш затребувані позиції на сайті у VARUS CAFE:

● Фірмова піца — класика, що підходить для обіду, вечері чи зустрічі з друзями.

● Салати з майонезом — ідеальний вибір для швидкого перекусу.

● Готові страви з птиці — улюблений варіант для тих, хто поціновує білкову їжу.

● Млинці та пудинги — зручний та смачний варіант для сніданку.

● Сендвічі, бутерброди, бургери — швидке рішення для зайнятих людей.

Майбутнє онлайн-доставки у Дніпрі та світі

Ринок онлайн-доставки в Україні продовжує зростати й очікується, що найближчими роками він його рівень збільшиться ще на 30–50%. Головні фактори, що сприяють такій тенденції:

● Розвиток мобільних додатків і технологій швидкого оформлення замовлень.

● Оптимізація логістики та збільшення пунктів самовивезення.

● Розширення асортименту готових страв та преміальних продуктів.

● Впровадження екологічних рішень у доставці та пакуванні товарів.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.