"Національний кешбек" вплинув на попит і динаміку продажів українських товарів - заступник міністра економіки Телюпа

10.01.2025
225

Фото: Delo.ua

Програма "Національний кешбек", що передбачає компенсацію 10% вартості товарів українського виробництва, демонструє позитивну динаміку, фіксуються зміни споживчої поведінки, заявив заступник міністра економіки України Андрій Телюпа.

"У деяких категоріях ми вже бачимо суттєвий перехід попиту з імпортних товарів на українські. "Національний кешбек" став найефективнішою комунікаційною програмою підтримки українських виробників", - констатував він в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна"


Як пояснив заступник міністра, раніше для зміни споживчих звичок міністерство орієнтувалося на патріотичні почуття за допомогою маркування товарів "Зроблено в Україні", закликали купувати українське, але ефект був невеликий. Однак після додавання гейміфікації та монетизації в міністерстві помітили значні зміни в поведінці споживачів. Якщо станом на 1 жовтня в програмі було 1,7 млн активних учасників, то за три місяці роботи програми їхня кількість сягнула 4,5 млн.

"Наша головна мета - зробити українські товари вибором номер один. Щоб покупець, прийшовши до магазину, насамперед шукав українське. Ці зміни складно порахувати, але ми вже бачимо результати в найбільших мережах - українські товари піднялися з нижньої на "золоту", - пояснив Телюпа.

Він додав, що на роботу програми у 2025 р. уже закладено кошти, а міністерство працює над додатковими джерелами фінансування.

Як повідомлялося, обсяг накопичених коштів у рамках програми "Національний кешбек" з листопада зріс на 70% і сягнув 436 млн грн у грудні.

Кількість виробників, які приєдналися, зі старту програми постійно збільшується й наразі становить 1665. Крім того, учасниками програми є 17 банків - ПриватБанк, monobank, Укргазбанк, Sense Bank, ПУМБ, А-Банк, Банк Глобус, UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Ощадбанк, Акордбанк, Банк Кредит Дніпро, Правекс Банк, Кліринговий Дім, Радабанк, Райф і ОТР Bank.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.