JYSK наростив на 9% продаж у період "Чорної п'ятниці"

04.12.2024
178

Фото: JYSK

Індекс зростання продажу за період акції "Чорна п'ятниця" в магазинах "JYSK Україна" становив 109, повідомив Country Director JYSK в Україні Євген Іваниця агентству "Інтерфакс-Україна"


"Загалом компанія JYSK задоволена зростанням продажу під час акції "Чорна п'ятниця", особливо з огляду на зростання кількості тривог. Минулого року через тривоги було втрачено 4% робочого часу під час НП, а цього року 13% робочого часу в період "Чорної п'ятниці" магазини JYSK було закрито через тривоги", - повідомив Іваниця.

За його словами, приріст стався не лише за рахунок відкриття нових магазинів, а й за рахунок приросту продажу в зіставних магазинах. При цьому приріст показали всі дистрикти, за винятком двох - "Схід" і "Дніпро", де магазини JYSK у таких містах, як Харків, Суми, Дніпро, Павлоград, Запоріжжя, впали відповідно на 10% і 6%, відносно періоду НП 2023 року. Основним негативним зовнішнім фактором падіння продажу в цих дистриктах була більша кількість годин із тривогами та обстріли.

Найбільший попит у період "Чорної п'ятниці" 2024 року мали меблі, частка товарів цієї категорії в період "ЧП" становила майже 30%. Другою групою товарів, найпопулярнішою серед покупців, став "Декор", зокрема, "Різдвяні прикраси та подарунки". Частка групи "Декор" у продажах "ЧП" 2024 року перевищила 20%.

Наразі в Україні працюють 100 магазинів та інтернет-магазин jysk.ua. Штат JYSK у країні налічує понад 880 співробітників.

JYSK - частина сімейної Lars Larsen Group більш ніж з 3,5 тис. магазинів у 48 країнах.

Виручка JYSK у 2023/24 фінансовому році становила EUR5,6 млрд.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.