Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Перші підсумки від Владислава Чечоткіна по Чорній пʼятниці 2024
Фото: Rozetka
Перші підсумки по Чорній пʼятниці 2024 від ROZETKA
- Попри війну та складні умови, активність покупців під час Чорної п’ятниці 2024 на платформі ROZETKA залишається на рівні 2021 року.
- Середній чек у порівнянні з минулим роком зріс на 40%, що свідчить про покупку більш дорогих товарів.
⁃ Українці також демонструють більшу підтримку національних виробників — попит на українські бренди збільшився на 15%.
Навіть у найскладніші часи люди знаходять можливість купувати подарунки для своїх близьких та готуватися до свят, попри всю важкість ситуації. Так, у Херсоні та Сумах товар номер 1 — подарункові набори шоколадних цукерок, а у Харкові — ігристе.
Більше — у пості Владислава Чечоткіна: https://www.facebook.com/share/p/15h3rJgJL8/?mibextid=WC7FNe