За останні три роки ринок зоотоварів в Україні зріс на понад 50% - Епіцентр

29.11.2024
214

Фото: Епіцентр

Обсяги продажів товарів для тварин у Епіцентрі збільшилися на 80%. Зміна структури попиту відображає глобальні зміни у ставленні українців до домашніх тварин, яке стає більш етичним і турботливим.


Війна змінила ставлення до домашніх тварин: українці частіше обирають якісніші корми, зокрема холістик, а також товари для створення комфортного середовища для своїх улюбленців. 

Як зазначають в компанії, в структурі продажів також помітні зміни: топові позиції займають корми та ласощі для котів і собак, продажі яких цьогоріч зросли на 23%. З 2021 року вони виросли майже у 2,5 раза для собак, і на 73% для котів, практично зрівнявшись за обсягами у 2024 році. Водночас товари для інших тварин, таких як рибки, гризуни та птахи демонструють зниження, що підкреслює незмінну любов українців до котиків і песиків.

Станом на кінець листопада 2024 року Епіцентр фіксує динаміку зростання 15% у категорії зоотоварів, попри стримані прогнози на початку року. Догляд за домашніми улюбленцями залишається пріоритетом для українців навіть попри несприятливі економічні умови в країні.

Читайте також: Новорічні прикраси, автотовари та зарядні станції: що купують українці на Black Friday у мережі Епіцентр

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.