Шеф-кухар Євген Клопотенко запустив онлайн-магазин з продуктами від малих та середніх виробників

06.11.2024
942

Фото: Євген Клопотенко

Шеф-кухар і креативний підприємець Євген Клопотенко створив онлайн-магазин українських продуктів 100ШОП. Головна ідея проєкту — підтримати малі та середні бізнеси й зробити локальні продукти невіддільною частиною життя українців. 


Онлайн-магазин 100ШОП спрямує зусилля на забезпечення безперервного доступу українців до унікальних продуктів, а також — підтримку малих і середніх виробників, котрим важко пробитися на полиці великих супермаркетів.

“Під час останніх дослідницьких експедицій країною я багато спілкувався та знайомився з українськими фермерами та виробниками. Тоді побачив, наскільки в багато нас якісної, цікавої та смачної продукції, про яку українці можуть ніколи не дізнатися. Адже на полицях супермаркетів здебільшого товари великих транснаціональних компаній, або імпорт. Тож цим проєктом я хочу відкрити Україну для українців через локальні продукти та стати опорою виробникам, котрі не дають зупинитися економіці країни”, — коментує запуск Євген Клопотенко.

Наразі в 100ШОП вже представлені товари від 40 українських брендів: соуси, напої, зернові, солодощі, спеції тощо. За словами Євгена Клопотенка, вже в 2025 році магазин стане повноцінним маркетплейсом, який у форматі онлайн-ринку об’єднає найбільшу кількість виробників українських унікальних продуктів в одному місці.  

Разом зі стартом онлайн-магазину, Євген Клопотенко також презентував власну продуктову лінійку — бренд 100РОКІВ. Його виникнення — фінальний етап великого проєкту з поліпшення культури харчування, який Євген Клопотенко розпочав після перемогу у шоу “МастерШеф” у 2016 році. Бренд продовжує ідею 100ШОП і має на меті не лише зробити локальні продукти невіддільною частиною життя українців, а також створити додану вартість для української економіки та конкуренцію імпорту. 

Сьогодні 100РОКІВ представлений 20 товарними позиціями у 4 категоріях. Це — борщові заправки, консервована квасоля, смажений горох та квасолевий хумус. Ще стільки ж позицій уже знаходяться в розробці. Серед них: соуси, суміші українських спецій, кондитерські вироби та напої. У планах команди — створити 100 унікальних одиниць товарів і в майбутньому стати першою та найбільшою платформою прямого продажу продуктів харчування в Україні.

Наразі основні виробничі потужності бренду — Сатанівський консервний завод та підприємство “Снек Груп Україна”. Поза тим, бренд знаходиться в активному пошуку партнерів, тож відкритий до розширення продуктової лінійки та співпраці з виробниками з усієї України.

Євген Клопотенко інвестував 500 000 євро у створення продуктової лінійки "100років" та онлайн-магазину "100шоп", повідомила liga.net його пресслужба  в середу, 6 листопада.

Продукцію бренду вже можна придбати в онлайн-магазині Євгена Клопотенка 100ШОП з доставкою по всій Україні, в локальних мережах магазинів біля дому та зовсім скоро в національних мережах супермаркетів.

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.