«Сільпо» запускає «Плюхс» — підписку на кешбек балобонусами та доставку

25.10.2024
768

Фото: «Сільпо»

Мережа супермаркетів «Сільпо» першою серед українських ритейлерів запустила підписку «Власний Рахунок Плюхс» або просто «Плюхс». Завдяки підписці понад 3 млн активних користувачів програми лояльності «Власний Рахунок» зможуть отримати доступ до низки переваг за фіксовану щомісячну плату.


«Ми створили «Власний Рахунок Плюхс» після ретельного вивчення запитів наших Гостей та аналізу найкращих світових практик у ритейлі. Підписка пропонує вигоди, що в декілька разів перевищують її вартість, та підвищує рівень персоналізованого сервісу для наших Гостей», — коментує СРО E-commerce-продуктів «Сільпо» Руслан Мамєдов.

Які можливості дає підписка «Власний Рахунок Плюхс»:

  • 4 доставки на місяць із «Сільпо» по місту всього за 1 гривню;
  • 4% кешбеку балобонусами за всі неакційні товари;
  • 16% кешбеку балобонусами на власну випічку та каву від «Сільпо».

Підписка «Власний Рахунок Плюхс» доступна для всіх Гостей «Сільпо» з 14 жовтня 2024 року. Перші 30 днів користування коштують символічну 1 гривню, після чого вартість становитиме 149 грн на місяць.

Оформити підписку можна на сайті Silpo.ua. Для зручності Гостей у профілі «Власний Рахунок» розробники створили спеціальний кабінет, де можна керувати підпискою, переглядати статус та ліміти винагород. Найближчим часом ці функції стануть доступними й у мобільному застосунку «Сільпо».

 «Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на жовтень 2024-го нараховує 308 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.