Результати розвитку лінії магазинів EVA у І півріччі 2024 року

31.07.2024
928

Фото: пресслужба компанії EVA

Компанія відкрила 28 нових торгових точок і на 30.06.2024 нараховувала 1080 магазинів. До кінця поточного року планує відкрити ще близько 30 нових магазинів EVA. Про це повідомляє пресслужба компанії

Частка EVA.UA в загальних продажах наразі становить понад 14%. Цьогоріч інтернет-магазин EVA.UA повноцінно запрацював як маркетплейс.

Через мобільний застосунок здійснюється вже близько третини замовлень з EVA.UA. Загалом станом на кінець червня 2024 він має 4,2 млн встановлень.
Портфель private label мережі налічує 65 власних торгових марок. Частка ВТМ у загальних продажах компанії за півріччя становить 36,24% в натуральному вимірі. З початку року в продажу з’явилась нова ВТМ корейської косметики Missai, асортимент сухих шампунів під ТM One Me!, аромадифузори та товари медичного призначення (пластирі, трав’яні чаї), розширився асортимент б’юті-аксесуарів.

Компанія не припиняє розбудову та автоматизацію складів. У першому півріччі на 2600 м2 збільшено площу складу інтернет-магазину у Львові, також ведеться будівництво нового корпусу; автоматизовано процеси на РЦ Одеса та збільшено рівень автоматизації на складах e-com у Львові та Броварах.
 
Компанія продовжує підтримувати державу. Сума коштів від EVA та клієнтів, спрямованих на благодійні та соціальні ініціативи у І півріччі 2024 року, складає близько 18 млн грн. Загалом з початку повномасштабного вторгнення це вже понад 86 млн грн.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.