Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Компанія Цукерберга хоче купити частку власника бренду окулярів Ray-Ban
Фото: stores.ray-ban.com
Компанія Meta Platforms Марка Цукерберга збирається купити міноритарний пакет акцій франко-італійської EssilorLuxottica, виробника знаменитих окулярів Ray-Ban. Про перемовини повідомили Finansial Times, Bloomberg і The Wall Street Journal, пише Liga.net
Може йтися про 5% акцій компанії EssilorLuxottica. Ринкова вартість такого пакету – близько 4,5 млрд євро.
Це досить невелика інвестиція для Meta, ринкова вартість сягає трохи менш як $1,2 трлн, зазначає WSJ.
Перемовини тривають, тож жодної гарантії, що угода відбудеться, немає, кажуть джерела видань. Якщо це станеться, то це допоможе поглибити партнерство між компаніями.
Вони вже є партнерами, спільно випускаючи "розумні" окуляри Ray-Ban на основі ШІ-технології Meta: в 2021 році Meta і Ray-Ban випустили свої перші "розумні" окуляри, а в 2023-му – їх оновлену версію.
У липні 2024 року в EssilorLuxottica заявили, що за кілька місяців продали нових пристроїв "більше, ніж старих за два роки", але цифри не розкривали.
Акції EssilorLuxottica напередодні подорожчали на 3,4% під час торгів у Парижі, папери Meta додали в ціні 1,5%.
- У січні 2024 року Шеріл Сендберг, яка 14 років була головним операційним директором Meta, заявила про звільнення з компанії. За час її роботи прибуток Meta зріс на 43 000%.
- Після оприлюднення звіту за 2023 рік акції Meta за день підскочили на 21% – на $200 млрд. Це найбільше зростання в історії фондового ринку.
EssilorLuxottica – французька фірма, один із найбільших у світі виробників окулярів. Їй належить понад 150 брендів, серед них – Ray-Ban та Oakley. Також вона має ліцензії на виробництво окулярів під брендами Jimmy Choo, Swarovski, Dolce & Gabbana та іншими.