Виторг «Біосфери» у 2024 році має сягнути $170 млн – Здесенко

06.06.2024
232

Фото: forbes.ua

За 2024 рік виторг корпорації «Біосфера» приблизно зросте до $170 млн, що на 25% більше за попередній рік. Про це повідомив президент корпорації Андрій Здесенко в ефірі «Business Breakfast із Володимиром Федоріним».


Виручка виробника товарів для дому «Біосфери» у 2024 році має зрости на 25%, до $170 млн. У 2023 році компанія отримала виторг у $135 млн, каже її президент Андрій Здесенко. «Внутрішнє споживання в Україні не зростає, тому основне зростання забезпечать експортні програми у Європу та країни Азії», – каже Здесенко. Зокрема, за його словами, українське і румунське виробництво та дистрибʼюторська мережа «Біосфери» у 2023 році згенерували виторг у €27 млн. «Наша мета – досягнути обертів у €40–45 млн за наступні три роки», – додає Здесенко. 

«Біосфера», що заснована у 1997 році, випускає на трьох заводах в Україні та одному в Естонії товари для кухні та прибирання, а також гігієнічну продукцію. Найвідоміші торговельні марки – «Фрекен БОК», Smile, Selpak, Vortex, Bambik та інші. Щомісячний обсяг виробництва становить 8,5 млн пакетів для сміття, 10 млн вологих серветок, 4 млн губок та 1,4 млн ватних паличок.

Потужності корпорації представлені чотирма заводами загальною виробничою площею 35 000 кв. м у Дніпропетровській, Київській та Хмельницькій областях, відкритим виробництвом у Тернополі, а також логістичними комплексами площею 30 000 кв. м.

Спільно з французькою Groupe Lemoine «Біосфера» також володіє заводом в Естонії з виробництва ватної продукції площею 8500 кв. м. У 2022 році компанія придбала австрійську торговельну марку Alufix.

У лютому 2024-го «Біосфера» придбала дистрибʼютора товарів для дому та гігієни – ТОВ «Сервіс Про» (Дніпро). Це підприємство у 2022 році скоротило виторг на 33,9% – до 2,1 млрд, а чистий збиток сягнув 21,6 млн грн порівняно зі 103,8 млн грн чистого прибутку роком раніше.

На початку червня 2024 року «Біосфера» продала лінію з виробництва підгузків Bambik через падіння народжуваності в Україні.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.