«Біосфера» продала лінію з виробництва підгузків Bambik. Одна з причин – падіння народжуваності

05.06.2024
467

Фото: Корпорація "Біосфера"

Один із найбільших українських виробників товарів для дому – компанія «Біосфера» – продала свої потужності з виробництва підгузків Bambik. Про це повідомив президент корпорації Андрій Здесенко в ефірі «Business Breakfast із Володимиром Федоріним»


«Ми продали лінію з виробництва підгузків, бо бачимо, як скоротилася наша аудиторія», – каже Андрій Здесенко. Він прогнозує значне падіння народжуваності в Україні. Виробничі лінії «Біосфера» продала партнерській компанії з Тернополя. Її назву Здесенко не озвучив. Водночас компанія залишається дистрибʼютором продукції. «Біосфера» не пішла з ринку товарів для дітей, але більше не є виробником підгузків», – зазначив Здесенко. Він наголосив, що «Біосфера» зосередилася на виробництві чаю.

«Біосфера», що заснована у 1997 році, випускає на трьох заводах в Україні та одному в Естонії товари для кухні та прибирання, а також гігієнічну продукцію. Найвідоміші торговельні марки – «Фрекен БОК», Smile, Selpak, Vortex, Bambik та інші. Щомісячний обсяг виробництва становить 8,5 млн пакетів для сміття, 10 млн вологих серветок, 4 млн губок та 1,4 млн ватних паличок.

Потужності корпорації представлені чотирма заводами загальною виробничою площею 35 000 кв. м у Дніпропетровській, Київській та Хмельницькій областях, відкритим виробництвом у Тернополі, а також логістичними комплексами площею 30 000 кв. м.

Спільно з французькою Groupe Lemoine «Біосфера» також володіє заводом в Естонії з виробництва ватної продукції площею 8500 кв. м. У 2022 році компанія придбала австрійську торговельну марку Alufix.

У лютому 2024-го «Біосфера» придбала дистрибʼютора товарів для дому та гігієни – ТОВ «Сервіс Про» (Дніпро). Це підприємство у 2022 році скоротило виторг на 33,9% – до 2,1 млрд, а чистий збиток сягнув 21,6 млн грн порівняно зі 103,8 млн грн чистого прибутку роком раніше.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.