Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
EVA відкриватиме не лише магазини, але й салони краси
Фото: пресслужба EVA
Наприкінці квітня 2024 року український дрогері-ритейлер представив перший салон краси Beauty Salon by EVA на базі магазину нового формату EVA BEAUTY, що розпочав роботу у столичному ТЦ Respublika Park минулого грудня
Площа салону складає 26 кв.м (при загальній площі магазину 643 кв.м). Він розділений на зону догляду за волоссям та косметологічний кабінет. Перукарська зона розрахована на одночасне обслуговування до 2 осіб.
Магазин EVA BEAUTY є офіційним дистриб’ютором SteamPod та Dyson, а також першою в Україні роздрібною точкою продажу засобів L`Oreal Professionnel та Matrix.
«Для нас, як для підрозділу професійної косметики компанії L'Oreal, дуже важливо розвивати професійний сегмент та знайомити українських споживачів з нашими продуктами. На сьогодні відкриття нового формату магазину EVA BEAUTY – це перший досвід продажу професійних засобів догляду за волоссям L'Oreal Professionnel та Matrix в преміум роздрібному магазині. Раніше бренди були доступні лише в салонах краси, профільних магазинах для перукарів та на авторизованих інтернет-майданчиках. Наявність в EVA BEAUTY салону, де професійні стилісти зможуть проконсультувати клієнтів щодо підбору та використання продукції, підсилює наші позиції, адже так споживач отримує максимальний ефект», – прокоментував комерційний директор підрозділу професійної косметики ТОВ «Лореаль Україна» Андрій Федоряка.
Інвестиції у відкриття Beauty Salon by EVA складають близько 44 000 USD. Загальні інвестиції у відкриття торгової точки формату EVA BEAUTY – 15,5 млн грн.
«EVA пройшла трансформацію від найкращої подруги до експерта у питаннях краси та догляду. Паралельно ми розвиваємо і наших клієнтів. Перехід з масмаркет-засобів на професійні та преміальні має бути осмисленим. Тому ми запроваджуємо зони тестування шкіри та волосся, даємо змогу спробувати зразки косметики, пензликів, відчути на собі, як працюють преміальні прилади для створення укладок», – розповіла директорка бізнес-напряму EVA BEAUTY Василина Петлицька.
Середній чек клієнта EVA BEAUTY на 173% більший, ніж у звичайному київському магазині EVA. Найпопулярніша категорія товарів – декоративна косметика – складає близько 25% від загальних продажів у штуках. Приблизно по 20% припадає на догляд за обличчям і тілом, догляд за волоссям та парфуми. Решту (близько 15%) займають панчішні вироби, чоловічі товари та дитяча група. 76% продажів припадають на покупців, що є учасниками спеціальної дисконтної програми лояльності магазину (діє виключно у EVA BEAUTY). З моменту відкриття (23.12.2023) кількість унікальних клієнтів склала понад 40 000 осіб.
Конверсія (відсоток відвідувачів, які здійснили покупку) складає 35%. «При цьому, як ми бачимо на практиці, дуже часто магазин відвідують, наприклад, родини. Тобто приходять двоє-троє людей і хтось один здійснює покупки на всіх. Тож ми сміливо можемо говорити про реальну конверсію близько 60%, і це – просто WOW-результат», – зауважує Василина Петлицька.
Ще один EVA BEAUTY з салоном в компанії планують відкрити у Львові протягом липня. Активність подальшого розвитку формату залежить від наявності відповідних локації у топових ТРЦ великих міст.
EVA BEAUTY – магазин нового формату від найбільшого українського дрогері-ритейлера EVA, представлений 23 грудня 2023 року в київському ТРЦ Respublika Park. На відміну від звичайних магазинів мережі, тут зроблений акцент на декоративну та доглядову косметику професійного та елітного сегментів. Велику увагу приділено сервісам.
Також в магазині наявні планшети для замовлення товарів на EVA.UA, які відкривають доступ до асортименту у понад 120 000 позицій. Для дітей передбачено спеціальну ігрову зону з бізібордами та мультфільмами, де малеча може розважатись, поки дорослі зайняті покупками.
На доповнення до преміального асортименту та сервісів позиціонування магазину підкреслює мінімалістичний дизайн з використанням сучасного оздоблення та обладнання. Зокрема тут EVA вперше використала електронні цінники (Electronic shelf labels, ESL) системи Solum, які дозволяють оперативно та безпомилково керувати цінами в магазині з мінімальним залученням персоналу у процес. Завдяки технології електронного паперу e-ink, пристрій споживає енергію лише при зміні інформації та забезпечує контрастне зображення навіть в умовах яскравого освітлення. Термін роботи цінника від однієї батареї складає до 12 років, залежно від інтенсивності використання. Також інновація дарує переваги клієнту. Завдяки наявності декількох кольорів ритейлер може акцентувати увагу на головній інформації. Також на ціннику можна розмістити сторінки з додатковими даними про склад, характеристики або акції на відповідну позицію. Орієнтовна вартість системи ESL на 1000 товарів складає від 10 000 USD. Термін окупності рішення ESL – від 6 місяців до 2 років.