Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Від віртуальних дзеркал до дівоч-вечорів. Як Eva конкурує за преміум-клієнтів за допомогою нового формату Eva Beauty
Фото: Віталій Степаненко
В кінці 2023 року ритейлер Eva відкрив у столичному ТРЦ Respublika новий формат магазину — Eva Beauty. На площі майже 650 кв.м розташовані зона майстер-класів, центр здоров’я шкіри, місця для тестування пензликів, електробритв, електричних зубних щіток та техніки DYSON. Під час 17-го Українського маркетинг форуму, керівниця бізнес-напрямку Eva Beauty Василина Петлицька розповіла про особливості кожної зони магазину і як вона розроблялася. Наводимо витримки з її виступу.
В 2019 році ми зрозуміли, що у наших клієнтів є потреба в більш преміальному форматі і наш кліент хоче й може купувати інші товари, ніж представлені у нас. В грудні 2023 року ми відкрили наш перший магазин нового формату з новими технологіями. У нас є ключові категорії товарів, і в кожній з них ми побудували клієнтський шлях (Customer Journey Map) і продумали, які послуги можуть бути цікавими і потрібними саме тут. Розповім на прикладі конкретних категорій.
Парфумерія
Звичайно, перше, що ми зробили, це дуже суттєво розширили асортимент парфумів і, окрім мас-маркету, у нас з'явився преміумсегмент. Ми зрозуміли, що серед цих понад 3000 парфумів клієнту дуже складно орієнтуватися. А перенюхати всі 3000 найменувань, це завдання не один і не на два візити. Тому ми разом із парфумером розробили квіз (опитувальник). Це такий діджитальний сервіс, де гості на планшеті відповідають на дуже прості питання про те, які пори року подобаються, про настрій. В кінці ми пропонуємо протестувати лише 5 парфумів, які теоретично їм підійдуть. Щоб відчувати різні аромати, потрібно промивати свої рецептори водою. Так у наших магазинах з'явилися графини з водою та одноразовими стаканчиками.
Макіяж
Це важлива категорія, в якій представлені наші власні марки та преміальні бренди. Ми використовуємо електронні цінники. Окрім переваг для бізнесу, для клієнта зручність полягає в тому, що він може з них прочитати додаткову інформацію про склад товари, характеристики або промо-активності.
Ми розуміємо, що дуже складно в інтернет-магазині обрати відтінок, який буде підходити. Тому у нашому сервісному магазині абсолютно на кожен товар є тестер і це наше завдання підтримувати у необхідній кількості та наявності тестерів, щоб клієнтки могли протестувати, кожен відтінок і знайти найкращий. По всьому магазину у нас розташовані зони де-макіяжу.
Ще одна наша задача для нас — це клієнти, які не люблять спілкуватись і не хочуть отримати консультацію у магазині. Таким гостям ми пропонуємо сервіс віртуального макіяжу. Це такий екран, на якому можна в реальному часі подивитися відтінки.
В магазині можна отримати курс з візажу. Ми перші в Україні запропонували проведення дівич-вечора в магазині. Як це працює? Наприклад, ви з подругами вирішили провести вечірку, бронюєте місце у магазині Eva Beauty, де вам візажист розповідає, як правильно зробити "smokey eyes", і просто в магазині робить цей мейк, звідки вже можна їхати на вечірку.
Догляд за шкірою
На жаль, багато наших жінок, мають не ті креми, які їм підходять. Вхід в категорію “догляд за обличчям" має відбуватися саме через діагностику косметолога.
В нашому магазині є безкоштовне апаратне тестування шкіри, після проходження якого консультант допоможе підібрати саме той догляд, який вам потрібен. Консультація фахівця після тестування і наявність тестерів допоможуть зрозуміти консистенцію, аромат саме на ті засоби, які вам порекомендували.
Догляд за волоссям
93% українських жінок фарбують волосся. Насправді догляд за пофарбованим волоссям досить складний, тому що потрібно відновлювати, лікувати. Знову ж таки, вхід в цю категорію пролягає через діагностику стану шкіри голови та волосся. Далі наш консультант допомагає обрати догляд з розширеного асортименту.
В цьому магазині у нас в асортименті з’явилися девайси: Dyson і Paul Mitchell. В магазині можна протестувати, як укладка Dyson тримається на вашому волоссі. Незабаром в ТРЦ Respublika ми відкриємо перший салон краси Eva на території магазину, де ми будемо надавати послуги фарбування, укладки, стрижки і лікування волосся.
Атмосфера гостинності
В цьому магазині ми розмістили пуфики спеціально для чоловіків, де вони можуть очікувати на жінок. Стелаж з товарами для чоловіків розташований прямо навпроти цих пуфиків.
Є зона самомакіяжу, бо коли жінка купила ту саму червону помаду, вона вже не може вийти до торгівельного центр без неї. Для маленьких покупців є спеціальна зога, щоб мами могли приділити час собі. У нас є безкоштовна послуга з пакування подарунків
В цьому форматі магазину є зони тестування для зубних щіток, станків для гоління і пензликів. Пензлики - це така річ, яка є у кожної жінки, але ми купуємо їх наче "кота в мішку". В Eva Beauty ми розмістили тестери кожного пензлика, щоб можна було його взяти, відчути на дотик. Продажі цієї категорії зросли на 462% у порівнянні зі звичайним магазином Eva.