Живучий бізнес: не пропустіть 17-й Український маркетинг-форум вже 17-18 квітня

05.04.2024
682

Головна тема події — “Живучі. Природа стійкості українського бізнесу”


У 2024 році власники компаній і маркетинг-директори стикаються з новими викликами: виснаженням команд, кадровим голодом та черговою трансформацію маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів та впровадження соціальних програм. Відповіді на складнощі сучасних реалій шукатимуть експерти 17-го Українського маркетинг-форуму. 

Загалом на Українському маркетинг-форумі виступить понад 70 спікерів — ключових гравців ринків та найкращих експертів з маркетингу. Очікується більше 500 учасників — топ-менеджерів та власників українських та міжнародних бізнесів. Своїми кейсами поділяться такі компанії, як Eva, Fishka, Tabletki.ua, Yasno, NOVA (Нова пошта), Укрзалізниця, “Сільпо”, Uklon, ПУМБ, Intertop Україна, "Епіцентр К", Kiddisvit, MauDau, Apteka 9-1-1, MacPaw, Gunia Project та інші.

Серед ключових тем форуму — непростий шлях міжнародної трансформації українського бізнесу, принципи життєздатного лідерства, нові маркетингові стратегії і дієві комунікації в умовах війни, нові споживчі тренди, креативний підхід до проведення зборів та зміни на рекламному ринку.

Своїми думками поділяться власники та перші особи українських компаній, які адаптувалися до нових реалій і продовжують рухатися вперед: 

  • Олена Вовк, співвласниця біотехнологічної компанії Enzym Group та петфуд-виробника Kormotech

  • Ростислав Вовк, СЕО та співвласник Kormotech

  • Вячеслав Климов, співзасновник групи компаній NOVA (Нова пошта)

  • Борис Шестопалов, співвласник та генеральний директор групи компаній HD-group, співвласник GFS Group

  • Сергій Коваленко, CEO Yasno

  • Ольга Руднєва, CEO та співзасновниця Superhumans Center

  • Євген Муравщик, співзасновник Tabletki.ua й інші

Форум традиційно відбудеться у гібридному форматі (офлайн і онлайн). 

Із детальною програмою 17-го Українського маркетинг-форуму можна ознайомитися за посиланням: https://bit.ly/3VLKXNP 

Генеральними партнерами заходу стали OMD Optimum Media Ukraine, лідер у сфері рекламно-комунікаційної індустрії в Україні та світі (генеральний бізнес-партнер), найбільший оператор електронних комунікацій Київстар (генеральний партнер), digital-агенція Promodo (генеральний партнер з маркетингу), і компанія VidZone Україна (офіційний партнер з ConnectedTV).

Український маркетинг-форум — головне щорічне місце зустрічі спільноти професіоналів, які пропонують нові ідеї, розробляють стратегії та продукти і формують клієнтський досвід. Це платформа, на якій ринок обговорює порядок денний на завтра та аналізує засвоєні уроки. Ми дивимося на маркетинг з позиції першої особи та об’єднуємо найкращих. Організатор Українського маркетинг-форуму — компанія IdeasFirst.

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.