Український індустріальний парк був представлений в Каннах на найбільшому форумі нерухомості MIPIM 2024

03.04.2024
330

Фото: alterragroup

Компанія Alterra Group стала головним партнером стенда України на найбільшому у світі форумі нерухомості MIPIM 2024. Він проходив з 12 по 15 березня в Каннах (Франція).


MIPIM – це найбільш авторитетний та представницький інвестиційно-експозиційний форум в Європі. Він проводиться вже 34 роки поспіль і слугує місцем щорічних партнерських зустрічей, налагодження контактів для світових лідерів у сфері нерухомості. Об’єднує всіх ключових учасників сектору: розробників концепції розвитку територій, інвесторів, кінцевих споживачів. Цього року у форумі взяло участь більш як 20 тисяч делегатів з понад 90 країн світу.

Компанія Alterra Group представила на міжнародному форумі від України свій флагманський проєкт – індустріальний парк «Формація. Львів». На такому рівні індустріальний парк був презентований вперше. Щобільше, подібний формат є унікальним і для України. Він кардинально змінює уявлення про комерційну нерухомість.

Індустріальний парк «Формація. Львів» – це справжня екосистема, націлена на сприяння розвитку бізнесу. Ідея створення індустріального парку полягає не лише у спорудженні об'єктів нерухомості для виробників та промисловості. Концепція передбачає сучасну стильну архітектуру, повноцінну автономну інфраструктуру. Промисловий виробничий об’єкт має вигляд і функціонал інноваційно виробничого кварталу. Значну частину проєкту складає екосистема, що сприяє розвитку виробників, дозволяючи отримати доступ до працівників, фінансових ресурсів, нових ринків та нових партнерств. 

«Девелоперів, які будують індустріальні парки, одиниці. Це досить вузька ніша. На MIPIM 2024 не було представлено жодного стенда з подібними проєктами. Натомість наш привернув увагу, викликав зацікавленість, жваві емоції. Усіх вражали масштаби будівництва -– 150 тисяч метрів квадратних, і те, що ведеться воно в Україні, де триває війна». – розповідає Олена Подольська, керівниця напрямку міжнародного розвитку компанії Alterra Group. 

Міжнародну спільноту зацікавила концепція єдиного комерційного простору, яку представляла українська делегація, але чи готові вони інвестувати в Україні зараз – питання відкрите.

Дмитро Ковальчук, засновник компанії Alterra Group пояснює: «Якщо в Європі дохідність 6-7% річних, то у нас – 12%. Проте великі компанії, через їх внутрішні політики, не готові наразі інвестувати в Україну. Але приватні інвестори та бізнеси, яких щось пов'язує з Україною чи ті, хто вже має успішний досвід взаємодії, відкриті до партнерства й розглядають можливості інвестицій. І така дохідність в 12% з урахуванням навіть ризиків для них гарна». 

Також одна з важливих умов для інвестування від міжнародних партнерів – наявність ESG-стратегії. Індустріальний парк «Формація. Львів» впроваджує це у себе, тому може потенційно отримати фінансування від західних фінансових інститутів та фондів. 

«Окрім пошуку інвесторів, ми мали ще одну місію – представити нашу країну. Показати, що ми живемо, працюємо, розвиваємо бізнес. Європа та весь світ чекає на початок відбудови в Україні. Але для нас відбудова вже почалась: виробники відбудовують та релокують свої зруйновані будівництва, власники бізнесу переносять нерухомі активи в безпечні зони. Вони дізнавалися про Україну не з сенсаційних новин, а через сприйняття  живих людей, які люблять свою землю і прагнуть бачити її вільною та процвітаючою». – коментує Олена Подольська.

«Загалом Україна та наш проєкт справили гарне враження на європейську спільноту. Наша сміливість не лише на фронті, але і в бізнесі – привід для поваги. Ми цікаві тим, що розвиваємо та не припиняємо будівництво, в той час, як навіть в Європі ринок нерухомості наразі у фазі стагнації. Й даємо значно більшу дохідність, ніж європейський ринок нерухомості. Ми, не дивлячись ні на, що розвиваємо проєкти, тим паче такі масштабні як Формація Львів». – резюмує Дмитро Ковальчук.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.