Засновники «Гудфуд Вдома» запустили маркетплейс заморожених страв з відомих ресторанів

02.02.2024
566

Фото: Forbes

Усі страви з маркетплейсу «Вдома» доставляють по всій країні у шоковій заморозці за рецептами відомих закладів та адаптовані для домашнього приготування. Про це Forbes розповів співзасновник проєкту з доставки заморожених продуктів «Гудфуд Вдома» Олександр Гудков


Маркетплейс заморожених страв «Вдома» почав роботу 30 січня. «Ключова ідея – взяти найлегендарніші ресторани, і дати можливість куштувати їх страви по всій Україні», – каже засновник проєкту Олександр Гудков. До маркетплейсу «Вдома» вже доєднались ресторани «Китайський Привіт», Musafir, «Гімалаї», Meatbusters, Ponchyk Boy, Pasteis de Kyiv та близько 20 партнерів. До кінця року до проєкту «Вдома» хочуть залучити 100 ресторанів і ще 50-60 виробників.

«Інвестицій в маркетплейс не було, адже у нас була побудована інфраструктура ще з часів проєкту «Гудфуд вдома» — це інтернет-ресурс, виробництво, склади, каже Гудков. Основна інвестиція — це маркетинг і сервіс, і вона вже себе окуповує». 

Наразі на маркетплейсі біля 100 замовлень на день. Наразі доставка доступна Києвом, Львовом, Дніпром, але протягом лютого буде доступна по всій Україні. «План на цей рік – вирости до 300 замовлень на день», – говорить Гудков.

Сервіс доставки сучасних заморожених страв «Гудфуд Вдома» заснували три роки тому Олександр, Юлія та Олена Гудкови. Наразі проєкт має розподільчі склади в Києві, Львові, Дніпрі, які використовуються як хаби для доставки. 

Виробництво розташоване в Києві, його облаштовано сучасним обладнанням, наприклад є автоматична машина для ліплення равіолі, млинців. Це дозволяє не винаймати велику кількість людей – у проєкті «Гудфуд Вдома» працює до 20 осіб. 

У 2022 році виторг компанії становив 24 млн грн. До кінця 2023 року засновники розраховували вийти на 60 млн грн обороту, розповідав у вересні 2023 року Forbes співзасновник «Гудфуд Вдома» Олександр Гудков.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.