«Інвестицій в маркетплейс не було, адже у нас була побудована інфраструктура ще з часів проєкту «Гудфуд вдома» — це інтернет-ресурс, виробництво, склади, каже Гудков. Основна інвестиція — це маркетинг і сервіс, і вона вже себе окуповує».
Наразі на маркетплейсі біля 100 замовлень на день. Наразі доставка доступна Києвом, Львовом, Дніпром, але протягом лютого буде доступна по всій Україні. «План на цей рік – вирости до 300 замовлень на день», – говорить Гудков.
Сервіс доставки сучасних заморожених страв «Гудфуд Вдома» заснували три роки тому Олександр, Юлія та Олена Гудкови. Наразі проєкт має розподільчі склади в Києві, Львові, Дніпрі, які використовуються як хаби для доставки.
Виробництво розташоване в Києві, його облаштовано сучасним обладнанням, наприклад є автоматична машина для ліплення равіолі, млинців. Це дозволяє не винаймати велику кількість людей – у проєкті «Гудфуд Вдома» працює до 20 осіб.
У 2022 році виторг компанії становив 24 млн грн. До кінця 2023 року засновники розраховували вийти на 60 млн грн обороту, розповідав у вересні 2023 року Forbes співзасновник «Гудфуд Вдома» Олександр Гудков.