Нова торгова марка рослинних напоїв YOMMY — свобода та крутість вибору

18.01.2024
861
PR матеріал

Фото: пресслужба молочної компанії «Галичина»

На українському ринку з’явилась нова торгова марка рослинних продуктів YOMMY. Це — унікальна лінійка рослинних напоїв з яскравими смаками, що доносить свободу вибору та дозволяє спробувати щось нове.

 

 

 

Перші два продукти розроблені за спеціальною рецептурою, що ідеально підходить для приготування професійних кавових напоїв. Завдяки цьому Кокосовий YOMMY BARISTA та Мигдальний YOMMY BARISTA легко збиваються, створюючи густу та високу пінку, витримують високу температуру спінювання та ідеально підходять для кава-арту. 

У всіх напоях ТМ «YOMMY» використовуються виключно натуральні рослинні інгредієнти. Це гарантує високу якість і природність продукту. Зокрема, усі напої не містять глютену, лактози та підходять для веганів.

Головний меседж бренду — «Рослинно — це круто». Цим способом бренд хоче донести споживачам, що рослинні напої є не просто альтернативою звичайним молочним продуктам, а новим досвідом та можливістю відкрити для себе щось нове. 

Торгова марка YOMMY була представлена навесні 2023 року молочною компанією «Галичина».

Текст: пресслужба молочної компанії «Галичина»

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.