В день Чорної п’ятниці на EVA.UA надійшло більше 40 000 замовлень

29.11.2023
665

Фото: прес-служба EVA

24 листопада в день Чорної п’ятниці на EVA.UA надійшло більше 40 000 замовлень. 


Це приблизно на 250-300% більше, ніж зазвичай (близько 10 000 -12 000 замовлень на добу).  Середній чек інтернет-магазину в Чорну п’ятницю склав близько 800 грн.

Загалом тематична кампанія «Дика п’ятниця» проходила на EVA.UA (так само, як і в магазинах EVA) з 9 по 26 листопада включно. Продажі цього періоду склали близько 10% від річного виторгу інтернет-магазину компанії. 

На думку директорки департаменту електронної комерції ТОВ «РУШ» (EVA та EVA.UA) Олени Аннєнко, збільшенню продажів сприяли нововведення та доопрацювання, які вдалось реалізувати у 2023 році. «На сайті асортимент збільшився на 45% порівняно з 2021 роком, і на цілих 70% порівняно з минулим, коли довелось його скорочувати через проблеми з товарами», – говорить Аннєнко.

Зараз на EVA.UA представлені понад 100 000 найменувань в різноманітних категоріях. Для зручності клієнтів в інтернет-магазині створили окремі тематичні простори: EVAbeauty (товари для краси та догляду), EVApro (професійні засоби), EVApremium (засоби сегменту «Люкс» та нішеві парфуми), EVAhealth (дерматокосметика, БАДи тощо). Також з 2023 року ще одним повноцінним каналом продажу для EVA.UA став мобільний застосунок, де відтепер доступний весь основний функціонал інтернет-магазину.

Текст і фото: прес-служба EVA

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.