У 2024 році EVA планує відкрити до 60 нових магазинів, це інвестиції близько 200 млн грн. Інтерв'ю з Ольгою Шевченко, виконавчою директоркою EVA

23.10.2023
460

Фото: прес-служба EVA

Виконавча директорка найбільшої національної мережі краси та здоровʼя Лінія магазинів EVA та EVA.UA Ольга Шевченко в інтерв'ю Forbes.ua розповідає про перший рік війни. Приводимо основні тезіси:


— Компанія провела велике дослідження на початку року, яке показало, що 45% покупців EVA залишилися вдома, 8% переїхали в інші регіон і живуть там, 16% виїхали в інші країни, 17 % постійно мігрує Україною. Але ми також отримали багато нових. Кількість клієнтів EVA, у порівнянні з довоєнним періодом, зменшилася лише на 10%.

— Структура попиту зазнала значних змін. На жаль, продаж дитячих товарів, від підгузків до дитячої косметики, значно скоротився. Падіння починалося з 60%, зараз це вже 40%. Натомість продаж декоративної косметики та парфумерії сильно зріс.

— Жіноча енергія – це наша оновлена EVA. Ми змінили дизайн, обладнання, розділили магазин на дві частини: в чорній продаються продукти для краси, в бежевій – товари для дому. Нині будемо відкривати «Жіночу енергію», по можливості, всюди. Можливо, лише в дуже маленьких селах EVA поки що буде в старому форматі «оранж». 

— Нову флагманську EVA Beauty ми відкриємо до кінця року в ТРЦ Respublika. До березня 2024-го магазин буде таким, як ми собі запланували. В цьому форматі більше косметики та парфумерії, буде також дерматоцентр, професійні серії догляду за волоссям і розширена категорія преміальних брендів.

— У вересні частка онлайн-продажу становила 10% від загального товарообігу. За підсумками 2023-го цей показник буде меншим, але він значно виріс у порівнянні з показниками попередніх років. Найпопулярнішими товарами в онлайні є косметика, парфумерія та товари для дому.

— Зараз у мережі 1030 EVA. У 2024 році ми плануємо відкрити до 60 нових магазинів. Заплановані інвестиції в цей напрямок становлять близько 200 млн грн. Також продовжуємо розвивати онлайн-магазин EVA.UA.

— Компанія продовжує будівництво нового складу у Львові, яке має бути завершено в 2024 році, і розпочали будівництво нового складу в Одесі, яке буде завершено в 2025-му. Плануємо зробити їх автоматизованими – з роботами. Ще фіналізуємо потрібні інвестиції, але вже бачимо, що вони складуть мільярди гривень.

— До війни заповнюваність працівниками була в середньому 98%, зараз ми витримуємо показник у 97%. 

— З початку повномасштабного вторгнення EVA визначила кілька напрямків підтримки: допомога Збройним силам України, постраждалим громадянам, дітям, волонтерська діяльність та допомога бездомним тваринам. За цей час ми спрямували на благодійність уже майже 60 млн грн. Частину суми виділила компанія, решта – донати від небайдужих українців.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.