Протягом ІI кварталу 2023 року EVA відкрила 11 нових магазинів

31.07.2023
869

Фото: прес-служба EVA

Протягом ІI кварталу 2023 року лінія магазинів EVA відкрила 11 нових торгових точок та поновила роботу 12 раніше зачинених об’єктів, зокрема у Херсоні та містах Донецької області. Про це повідомляє прес-служба EVA


Всього за перше півріччя мережа відновила роботу 24 торгових точок і відкрила 22 нових. Таким чином друге півріччя 2023 мережа розпочала, маючи 1023 працюючих магазини. 

Компанія також продовжує розвивати власний інтернет-магазин. Нещодавно представила для нього нове позиціонування – «Гіпермаркет краси» як місце, де на додачу до звичного асортименту EVA клієнти можуть знайти професійну та преміум косметику, товари для здоров’я – загалом понад 100 000 найменувань для різних потреб та вікових груп. За останніми даними онлайн-майданчик EVA.UA займає 4 місце в рейтингу інтернет-магазинів країни. Зараз у нього близько 2 млн лояльних клієнтів. Щодня до онлайн-магазину надходить біля 10 тисяч замовлень, 30% з яких – від нових покупців. В компанії очікують, що за результатами 2023 року частка інтернет-магазину в загальних продажах EVA складе не менше 10% (за підсумками 2022 року вона складала близько 7%). Також на перспективу розглядають можливість роботи EVA.UA у форматі маркетплейсу. 

Протягом ІІ кварталу EVA також продовжила реалізацію проєктів КСВ, спрямованих на допомогу Силам оборони та українцям, постраждалим в результаті війни. Лише за цей період ініціативи компанії активно підтримали понад 360 000 клієнтів. 

Оперативний штаб компанії задовольнив 26 запитів на допомогу, виділивши товарів з асортименту мережі на суму близько 200 000 грн. Загалом від початку повномасштабного вторгнення штаб закрив понад 460 запитів із 143 населених пунктів по всій Україні, виділивши понад 124 тис. товарів загальною вартістю близько 5,6 млн грн. 

В рамках проєкту «Підтримай захисників», який EVA втілила спільно з фондом «Повернись живим», на компетентну допомогу Силам оборони України за звітний період було зібрано 2 176 315 грн від 167 213 клієнтів мережі. Загальна ж сума допомоги за підсумками проєкту склала 20 294 160 грн. З травня минулого року до ініціативи EVA та «Повернись живим» долучились понад 1 600 000 клієнтів мережі. Зібрані кошти пішли на придбання міношукачів, саперних комплектів, шоломів, навушників, засобів живлення, спостереження й аеророзвідки для підрозділів піхоти, протиповітряної оборони, саперів, десантників, спецпризначенців і артилеристів.

У травні в рамках ще одного спільного проєкту з БО БФ «КОЛО» та dobro.ua – «Дякую тобі, мамо!» – EVA переказала 250 000 грн на придбання спеціального апарату УЗД для Івано-Франківської обласної дитячої клінічної лікарні. Ще майже 25 000 грн на нього вдалось зібрати у вигляді переказів на платформі dobro.ua. На початку липня апарат було передано лікарям. 

До Дня матері в рамках проєкту «Моя мама вільна», реалізованого спільно з «Асоціацією родин захисників “Азовсталі”», мережа привітала боксами краси 18 мам-військових із загону «Азов», які нещодавно повернулись з російського полону. Ще 10 подарункових боксів чекають на повернення до України своїх майбутніх власниць. 

З квітня по червень мережа реалізувала проєкти, спрямовані на допомогу постраждалим від російських ракетних атак у Запоріжжі та Кривому Розі, а також від підриву Каховської ГЕС. До допомоги жителям Запоріжжя долучилося понад 55 000 клієнтів, а зібрана сума в 709 098 грн була розподілена між власниками 65 пошкоджених та зруйнованих квартир на придбання базових побутових речей. Благодійні перекази на користь криворіжців, постраждалих від влучання ракети в п’ятиповерхівку 13 червня, здійснили 13 488 клієнтів EVA. Зібрані кошти – 184 233 грн –розподілено між десятьма родинами на покриття першочергових потреб. Гарантом цільового використання коштів та надання допомоги постраждалим в рамках цих ініціатив виступив БО БФ «КОЛО». 

Проєкт допомоги жертвам підриву Каховської ГЕС «Ми поруч» мережа реалізувала спільно з БФ «Восток SOS». До ініціативи долучились 100 336 клієнтів EVA, завдяки яким на касах магазинів було зібрано 2 354 700 грн. За ці кошти фонд сформував 2 454 гігієнічних набори для евакуйованих із підтоплених населених пунктів Херсонщини. Крім того, для допомоги постраждалим у Херсонській області компанія окремо передала 40 теплових гармат для сушки приміщень і талони на пальне. 

До підтримки дітей, евакуйованих до Туреччини в рамках проєкту «Дитинство без війни» у ІІ кварталі долучились майже 25 000 клієнтів EVA, які переказали 357 631 грн у вигляді бонусів. За весь час проєкт підтримали 443 563 клієнти, а сума зборів склала 6 745 051 грн, які використовуються для забезпечення потреб евакуйованих дітей.

На другу половину року EVA має не менш амбітні плани. Зокрема компанія планує відкрити 28 нових магазинів, а також готується представити нові проєкти на підтримку Сил оборони.

Лінія магазинів EVA — найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, заснована 2002 року у м. Дніпрі.  Наразі займає 79% ринку в своєму сегменті, пропонує широкий асортимент косметики, парфумерії, аксесуарів, засобів для догляду за малюками та побутових товарів. Станом на кінець першого півріччя 2023 року налічує 1023 працюючих торгових точки по всій Україні, має власний інтернет-магазин EVA.UA. Понад 7 мільйонів осіб є активними користувачами програми лояльності «EVA МОЗАЇКА». 

EVA розвиває власні торгові марки, у портфелі компанії їх наразі 52. Частка продажів ВТМ в натуральному вимірі у 2022 році склала 30,6%. Товари власних торгових марок неодноразово отримували нагороди на найбільших міжнародних конкурсах та виставках у галузі приватних марок: European Private Label Awards, PLMA 'Salute To Excellence Awards' та Vertex Award.

Штат співробітників компанії складає близько 13,4 тис. осіб.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.