У 2022 році на власні марки мережі EVA припадало 21,7% продажів

31.05.2023
1728

Фото: прес-служба EVA

У 2022 році в натуральному вимірі товари власних торгових марок в мережі косметики та парфумерії EVA  займали 30,6%, в грошовому вимірі – 21,7%. Про це повідомляє прес-служба компанії


 Продукція під власними торговими марками, займає суттєву частку в продажах EVA. У 2022 році в натуральному вимірі вона склала 30,6%, в грошовому – 21,7%. Товари private label присутні майже в усіх товарних категоріях, а після початку  повномасштабного російського вторгнення їхні продажі почали зростати. Бо на вибір покупців зараз впливає ціна. Окрім того, через відсутність звичних брендів, клієнт обирав товари серед наявних, і таким чином міг познайомитись з новою для нього ТМ. «Однак найбільший поштовх у продажах відчули консервативні косметичні категорії. Це зазвичай доглядові товари, як от засоби для волосся, обличчя, в тому числі декоративна косметика», — розповідає керівниця департаменту власних торгових марок мережі EVA Галина Ободець.

 Більша частина, а це близько 60% асортименту товарів, виробляється на підприємствах Польщі, Італії, Туреччини, Китаю, Франції та інших країн. Решта – на українських заводах. Після початку війни EVA, як і решта ритейлерів, зіштовхнулась із логістичними труднощами. Першочерговою задачею було забезпечити стабільні поставки товарів, оцінити можливі ризики, віднайти правильні рішення і взагалі оцінити, як виглядатиме портфель мережі завтра, додає Галина Ободець. «

До війни ми мали понад 70 партнерів з України. В перший місяць після початку повномасштабного вторгнення продукцію нам продовжили відвантажувати шість-сім вітчизняних виробників», – додає вона. 

За кілька місяців на полицях найбільшої в Україні мережі з продажу парфумерії та косметики - EVA з’явиться нова торгова марка декоративної косметики з Кореї. Цього року ТОВ «РУШ» (управляє Лінією магазинів EVA) запропонує покупцям рекордну кількість - до 80 найменувань подарункових пропозицій на свята, а також розширить асортимент б’юті-гаджетів. Мережа посилила портфель ВТМ жіночої гігієни прокладками з натуральним покриттям, що важливо для жінок, які віддають перевагу максимально натуральним товарам. Усі ці продукти випускаються під власними торговими марками мережі, розповідає Галина Ободець.

У 2022 році товарообіг мережі склав 15,7 млрд грн, що на 7% менше порівняно з 2021 роком,  а середній  зріс на 24%. 

 



Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.