З початку 2022 року АТБ та Duracell зібрали та відправили на перероблення в Європу 5 млн батарейок

24.04.2023
3347
Партнерський матеріал

 

Компанії Duracell та АТБ відзвітували про утилізаційний проєкт використаних батарейок. Починаючи з січня 2022 року, ритейлер відправив 80 тонн використаних батарейок, на заводи з перероблення Bateko у Польщі та GreenWEEE у Румунії.


 Duracell інвестує в проєкти, що займаються утилізацією батарейок по всьому світу. В Україні збором та експортом вживаних елементів живлення з 2021 року займаються ритейл-мережа АТБ, дистрибутор САВСЕРВІС та агенція Promo Service.

  • Бокси для збору батарейок розробила агенція Promo Service. Вони розміщені в понад 1 000 магазинах АТБ. На сьогодні це найбільша серед ритейлерів мережа пунктів збору використаних батарейок в Україні.
  • Зібрані використані елементи живлення відправляють на обладнаний склад Promo Service у місті Дніпро. Склад працює згідно з нормами законодавства і вимог процесу сортування відходів. Це підтверджується ліцензією на право збору та зберігання небезпечних відходів, виданою Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України.
  • На складі батарейки ​​сортують  та пакують у спеціалізовану тару, а потім відправляють їх на перероблення на європейські заводи. Компанія Promo Service має дозвіл на експорт відсортованих відпрацьованих елементів живлення та є єдиною компанією в Україні, що експортує їх в Польщу на утилізацію.

Результати проєкту

 З початку  2022 року партнери відправили на перероблення близько 5 000 000 батарейок або 80 тонн. Цей обсяг зайняв чотири фури. Майже 20 тонн було відправлено на завод GreenWEEE (Румунія) та 60 тонн на BatEko (Польща).

Duracell та АТБ перші та єдині в Україні, хто розробив та дотримується європейської практики сортування батарейок згідно Європейського Каталогу Відходів - EWC (European Waste Catalogue). Компанії, навіть під час війни,  не зупинили проєкт, а продовжують збирати використані елементи живлення та дбати про наше довкілля. .

“Війна внесла певні корективи й в екологічні проєкти, але, навіть вона не зможе їх повністю зупинити. Адже ми — українці й по-справжньому любимо свою Батьківщину, її волю, незалежність та неймовірну природу. Отже, незважаючи ні на які обставини дбаємо про її захист, збираємо та кладемо у спеціальні контейнери використані батарейки та економимо електроенергію”, – розповіли в мережі в АТБ. 

Основні цілі, які ставлять перед собою учасники проєкту - це зменшення забруднення довкілля, мінімізація ризиків виникнення пожеж, збереження ресурсів та зменшення негативного впливу на здоров’я людей.  

 

 

Контекст

Засновник та CEO найбільшої у світі керівної компанії BlackRock Ларрі Фінк ще у 2018 році проголосив, що «кожна компанія має не лише приносити фінансовий результат, а й демонструвати позитивний внесок у справи суспільства». Нові принципи бізнесу отримали назву ESG (Ecological, Social, Governance – екологія, соціальні питання, корпоративне управління).

В Україні рух бізнесу  в напрямку ESG тільки набирає обертів, але все більше лідерів ринку проявляють екологічну відповідальність. Компанія Duracell має виробничі потужності в Бельгії, що на 100% працюють на зеленій енергії. Компанія не виробляє сольові батарейки (Zn-Ca), що мають невеликий термін використання і, на сьогодні, є основним типом, що генерують найбільшу кількість відходів серед портативних батарейок. Duracell не використовує пластик в більшості пакувань батарейок вже протягом останніх 30 років. 

Роздрібна мережа АТБ однією з перших в Україні запровадила інноваційні надекономні системи освітлення, енергоощадження та рекуперації тепла. З 2019 року компанія повністю перейшла на реалізацію «зелених пакетів» з біорозкладною добавкою у  складі. Такі пакети розкладаються у природних умовах не 500 років, а протягом 3-5 років. В лютому 2020-го АТБ запустили екоящики для покупок, які виготовлені з переробленого матеріалу і при закінченні використання повністю утилізуються, не завдаючи шкоди навколишньому середовищу. 

Компанія САВСЕРВІС впроваджує збір відсортованих відходів у своїх офісах (папір, пластик, батарейки, органічне сміття) та співфінансує проєкт утилізації батарейок. 

Таким чином, бізнес не словом, а ділом підтверджує свою прихильність цілям сталого та відповідального розвитку.

Текст: RetailersUA

Фото: САВСЕРВІС




Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.