Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Благодійний ритейл-дайджест. Огляд соціальних ініціатив за березень 2023
Під час великої війни український бізнес перетворився на великого донора для армії та постраждалих груп населення. У 2022 році за даними RAU український ритейл перерахував на армію та гуманітарні потреби населення 2,7 млрд грн. Ми в RetailersUA вирішили не бути осторонь та забезпечити інформаційну підтримку соціальним ініціативам українського ритейлу та e-commerce. Щомісяця ми будемо робити огляд соціальних проєктів та ініціатив. Інформацію про ваші соціальні ініціативи, будь ласка, присилайте на пошту редакції info@retailers.ua
«Міць. Українська кам’яна» із продажу спеціальної партії солі зібрали понад 58,5 млн грн на дрони FPV
ДП «Артемсіль» та платформа United24 завершили проєкт «Міць. Українська кам’яна». ДП «Артемсіль» та платформа United24 презентували спеціальну партію солі. «Міць. Українська кам’яна» розфасована у пачки по 200 г. Увесь прибуток був направлений на формування флотилії дронів-камікадзе для ГУР. Лімітована партія налічувала 100 000 пачок і була доступною у мережі «Сільпо» та онлайн на Rozetka. Проєкт підтримали десятки тисяч людей та український бізнес. Внески зробили: «ІнтерХім», VARUS, Аптечний холдинг АНЦ, INTERTOP, «Делві», Hop Hey, Kitrum та інші.
Вартість пачки становила 500 грн. 465 грн з кожної із них переказали на формування флотилії дронів-камікадзе FPV (First Person View) для ГУР через United24. Один такий дрон коштує $700.
Дрони-камікадзе FPV (First Person View) використовуються буквально як снайперська зброя з відстані до 8 км. Завдяки встановленим камерам та сучасним засобам зв’язку оператор може керувати літальним апаратом у режимі реального часу, залишаючись при цьому на безпечній відстані.
ОКО за ОКО: ЗСУ отримали перший розвідкомплекс "Шарк" від мережі АЗК OKKO та фонду "Повернись живим"
Спільний проєкт ОККО та фонду «Повернись живим» стартував в листопаді минулого року. Мета — закупівля 25 безпілотних розвідувальних комплексів ШАРК загальною вартістю 325 млн грн. Українці підтримують ініціативу, заправляючись пальним Pulls на АЗК ОККО, адже з кожного проданого літра компанія перераховує по 1 гривні на «ШАРКи», або ж напряму, — перераховуючи кошти на спецрахунок фонду «Повернись живим».
До складу одного комплексу входить прохідне авто обладнане пунктом управління, пускова установка і два безпілотних літальних апарати. Крім того, в рамках ініціативи для ЗСУ будуть закуплені ще 25 резервних БПЛА, щоб вчасно можна було замінювати апарати, втрачені чи пошкоджені під час виконання завдань. Паралельно тривають навчання екіпажів для управління розвідкомплексами.
У березні на озброєння ЗСУ передано перший розвідувальний комплекс ШАРК. Усього ж незабаром військові отримають 25 таких комплексів, щоб уздовж усієї лінії фронту відстежувати рух ворога та ефективно коригувати вогонь української артилерії.
1 млн грн на розширення підприємства з переробки лісових ягід та грибів отримав переможець грантової програми Think ON. Ukraine від Lenovo
15 березня відбувся фінальний пітчинг грантової програми Think ON. Ukraine від компанії Lenovo, де за результатами оцінок від експертного журі було обрано переможця. Ним стала компанія BIONERICA з міста Івано-Франківськ, що займається заготівлею, обробкою та реалізацією грибів і культивованих ягід. BIONERICA набрала найвищу оцінку та отримала грантове фінансування у розмірі 1 000 000 гривень на розвиток інновацій.
Грантова програма Think ON. Ukraine від компанії Lenovo проходила з нагоди 30-річчя бренду ноутбуків ThinkPad, щоб підтримати розвиток інновацій серед малого та середнього бізнесу.
Прийом заявок на участь у грантовій програмі тривав з 9 грудня по 12 лютого, і в підсумку свої бізнес-проєкти подали 246 підприємств. Щоб зробити програму корисною для якомога більшої кількості підприємців, компанія Lenovo провела безплатний інтенсивний навчальний курс, орієнтований на актуальні потреби представників малого та середнього бізнесу. Фіналісти проходили спеціальний тренінг з публічних виступів та персональну підготовку до пітчингу разом з експертами програми.
У березні VARUS разом із клієнтами зібрали кошти на обіди для 200 дітей
Мережа VARUS продовжує благодійну ініціативу по збору коштів на підтримку проєкту «Дитинство без війни». У березні було перераховано 224 706 грн. Всі кошти підуть на закупівлю продуктів, цієї суми вистачить забезпечити обідами 200 дітей протягом місяця.
Ви можете перерахувати на допомогу дітям решту на касі або накопичені бонуси за програмою лояльності VARUS у мобільному додатку чи telegram - та Viber-ботах. А ще купити у супермаркетах VARUS акційні товари, виділені на полицях тематичними підцінниками. З продажу кожного акційного товару мережа VARUS перераховує по 1 грн на проєкт «Дитинство без війни». В акції беруть участь харчові продукти і товари для дітей українських, закордонних виробників та маленьких крафтових виробництв.
З початку війни проєкт «Дитинство без війни» проводить евакуацію з України до Туреччини дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування чи тих, які опинилися у складних життєвих обставинах. Зазначимо, що це наймасштабніша приватна ініціатива з евакуації. Головна місія – евакуювати якомога більше дітей і забезпечити їхнє проживання в Туреччині до завершення війни. За цим проєктом під прихисток можуть прийняти ще 1 000 дітей. Однак для перевезення та їхнього утримання потрібні значні ресурси і тому кожна гривня, яка зібрана в рамках цієї акції, є надзвичайно потрібною.