"Галя Балувана" планує підкорити Європу під брендом MULTI COOK. Які умови франшизи

13.02.2023
8909

Фото: Ain.business

Власник бренду заморожених продуктів "Галя Балувана" запустив франшизу для європейських ринків MULTI COOK. Перший магазин вже працює в Кракові. Власники бізнесу очікують, що до кінця 2023 року в Європі з’явиться до 300 магазинів за франшизою.  Про деталі проєкту розповідає Ain.business


 

Мережа магазинів заморожених напівфабрикатів «Галя Балувана» працює з 2019 року. Перші торгові точки Володимир Матвійчук відкрив у рідному Луцьку, а згодом запустив франшизу, яка охопила всю Україну. Зараз Матвійчуку належить 13 магазинів, всі інші точки — понад 700 — відкриті по франшизі.

Домашні напівфабрикати готують безпосередньо у магазинах. Виробництво облаштоване за склом, тож кожен покупець може побачити, як працюють кухонні працівники. За словами Володимира, це не просто атракція для клієнтів, а частина філософії бренду. Адже завдяки такому підходу люди розуміють, що купують крафтові продукти. 

У 2022 році засновники «Галі Балуваної» зрозуміли, що бренд майже повністю наситив український ринок. Магазини є в кожному обласному центрі та багатьох менших містах, де наявний споживацький потенціал. Тому вирішили, що настав час йти у Європу.

У компанії вивчили, яким стравам віддають перевагу жителі різних країн, — і розробили понад 100 нових позицій європейської та світової кухні. Серед них — лазанья, кіш, різноманітні круасани, крем-супи, крокети, рулети.

Франшиза коштує 4000 EUR. Відсотків роялті немає, єдиний додатковий платіж — 25 EUR на місяць. У цю суму входить повна підтримка франчайзі на всіх етапах запуску та роботи магазину:

  • консультації у веденні та масштабуванні бізнесу;
  • дизайн-проект магазинів згідно з всесвітніми стандартами HACCP;
  • розробка рекламних макетів та відеороликів;
  • список та підбір необхідного обладнання для виробництва;
  • доступ до пакета рецептів, технологічні карти та відеоінструкції з приготування страв;
  • навчання персоналу безпосередньо у магазині франчайзі.

Також творці франшизи співпрацюють з юридичними компаніями у різних країнах ЄС. Вони допомагають покупцям франшизи зареєструвати бізнес, відкрити рахунок у банку, укласти договір оренди приміщення, пройти державні інспекції.

За словами Володимира, франчайзі з першого місяця виходять на прибутковість. Щоб повністю окупити інвестиції у бізнес, потрібно 6-8 місяців. Цей термін залежить, зокрема, і від дій партнера. 

Найперший магазин за франшизою MULTI COOK відкрився у Кракові. Вслід за Польщею MULTI COOK запустилися у Словаччині, Чехії, Молдові, Литві, Німеччині, Великій Британії, Іспанії та Франції. На черзі — Австрія, Італія, Швейцарія і Нідерланди. 

У MULTI COOK очікують, що до кінця 2023 року в Європі з’явиться до 300 магазинів за франшизою.

«Моя мрія — щоб українці не тільки їздили за кордон на заробітки, а вели свій власний бізнес, а потім інвестували в Україну знання та кошти. Наша франшиза дає таку можливість. Водночас ми разом з партнерами закохуємо європейців у страви української кухні, що не може не надихати», — підсумовує Володимир Матвійчук.

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.