Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Оборот львівської "Кормотех" виріс на 32% у гривні і на 5% у тоннах в 2022 році
Фото: kormotech.com
Попри війну, львівський виробник кормів для тварин "Кормотех" збільшив оборот на 32% у гривні у 2022 році та наростив експорт на 40%. Про це повідомляє thePage
На зростання товарообігу вплинула рекордна інфляція 2022 року, яка становила 26,6%. Також до повномасштабного російського вторгнення український ринок кормів для тварин показував не рекордний приріст — у середньому на 20% на рік у грошах і на 10 — 15% у тоннах.
На думку маркетологів «Кормотеху», тотального обвалу ринку у 2022 році вдалося уникнути через стрімкий розвиток культури годування тварин саме кормом. Через те, що люди активно переміщувалися по країні, їм стало незручно готувати домашнім улюбленцям звичні каші та м’ясо. Також багато людей залишили тварин родичам і знайомим, а тим зручніше годувати їх саме кормом.
Але визначальним чинником зростання була прихильність світових ринків до бренду «Україна». За словами засновника компанії Ростислава Вовка, завдяки цьому обсяг експорту вдалося збільшити на 40% в порівнянні з валовим експортом у 2021. «Напис Made in Ukraine на упаковці завдяки героїчному опору українського народу реально збільшує вартість продукції, — розповідає він. — Хоча до війни все було навпаки. Переконати якусь компанію купувати в нас було надзвичайно складно — треба було запрошувати її представників, показувати їм наше виробництво. Тепер українське походження товару є ще одним стимулом придбати його, особливо це стосується кінцевого споживача. Та й постачальники, особливо з країн Балтії чи США, купують українські товари без жодних розмов.
Частка експорту компанії становить 24%, а її продукцію купують у 33 країнах.