Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
"Фокстрот" підбив підсумки 1 місяця роботи у військовий час
Фото: ua-retail.com
"Фокстрот" підбив результати роботи зі збереження бізнесу та допомоги Україні у перший місяць війни. Під час військових дій ритейлер зберіг більшість сервісів, відкрив 4 пункти для переселенців та видав допомоги на майже 6 млн грн, задовільнив близько 500 запитів від українців.
За словами виконавчого директора Фокстрот Олексія Зозулі, компанія з перших днів війни поставила перед собою 4 задачі та створила штаб із їх реалізації.
Задача 1: продовжити операційну діяльність мережі Фокстрот, де не ведуться прямі бойові дії, мінімізувати збитки від воєнних дій, утримати робочі місця та допомогти співробітникам з евакуацією.
Із початком бойових дій Фокстрот створив резервний офіс у Львові, який став осередком антикризової роботи, логістичним центром компанії.
Результат: 105 працюючих магазинів "Фокстрот" в Україні, що складає 60% довоєнної кількості торгових точок мережі. Третина персоналу продовжує працювати в магазинах та на сервісі, близько сотні співробітників знаходяться в лавах тероборони і Збройних Сил, компанія утримує за ними робочі місця та заробітну платню.
За цей період компанія перерахувала 22,44 млн грн податку до державного бюджету. Спільно з ПриватБанком на всіх торгових точках компанія організувала послугу «Зняття готівки до 6000 грн» (за умови доступної суми в касі).
Задача 2: організувати синергію світових продавців електроніки задля підсилення економіки та надання гуманітарної допомоги Україні.
Результат: Euronics Group через неурядову організацію Giro 555 виділила Україні майже 700 000 євро, за які українцям допоможуть житлом, засобами санітарії, чистою питною водою, їжею та медичною допомогою.
«Також співробітники «Евронікс» готові поділитися житлом для вимушених переселенців з "Фокстроту" в Європі. Цю ініціативу ми зараз вивчаємо і збираємо інформацію щодо її перспектив для наших співробітників», – говорить Олексій Зозуля.
Задача 3: максимум підтримки збоку компанії у боротьбі за незалежність України. Найбільший в Україні ритейлер побутової техніки та електроніки з перших днів війни розпочав прийом запитів на допомогу та видачу техніки українцям, які потребували допомоги.
Результат: За місяць війни кількість опрацьованих запитів на допомогу сягнула майже 500, а сума допомоги наближається до 6 млн грн. Пріоритетні напрямки роботи – допомога ЗСУ, рятувальникам, військовим шпиталям, силам територіальної оборони, мешканцям міст, що приймають біженців з районів бойових дій. В штабі «Допомога нашим» збиралася уся інформація щодо потреб українців: запити надходили від співробітників, які пішли в ТРО чи залишили власні домівки, з call-центру компанії, з соціальних мереж тощо. З цією інформацією працює команда більше 20 співробітників – на рівні регіональних магазинів "Фокстрот", керівників регіонального роздробу, комерційного підрозділу центрального офісу.
Задача 4: підготувати низку пунктів для прийому переселенців на об’єктах Фокстрот у західних регіонах Україні. Компанія ініціювала організацію декількох пунктів, аби забезпечити комфорт евакуйованих з місць бойових дій українців, які транзитом виїжджають до європейських країн.
Результат: у березні відкрилися 2 корпоративні пункти з прийому біженців в магазинах "Фокстрот" у Львові (вул. Княгині Ольги, 106) на 50 місць та Луцьку (пр. Волі) на 15 місць. Готуються до відкриття такі готелі "Фокстрот" у містах Чернівці (на 30-40 місць) та Ужгороді (20-30 місць), у людей буде можливість зупинитися і провести кілька днів у нормальних умовах. Центри облаштовані кухнями, душовими, спальними місцями.