Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Виробник Ferrero запустив власний онлайн-магазин в Італії
![](/media/news/1100-s-crop-w/00/13/13330/snimok-ekrana-2022-02-21-v-141039-22752.png)
Фото: Nutella
Італійський виробник солодощів Ferrero запустив власний онлайн-магазин в Італії, щоб проконтролювати онлайн-продажі низки продуктів, повідомляє Retail Detail.
В онлайн-магазині від компанії Ferrero мешканцям Італії доступні пасти Nutella та продукція під брендом Kinder. Зазначається, що новий канал збуту був запущений у рамках плану розширення багатоканальної стратегії компанії. На даний момент можливість замовити товари Ferrero є лише у мешканців Італії, а терміни потенційного запуску онлайн-магазину компанії в інших країнах ще невідомі.
Запуск онлайн-магазину відбувся на тлі складних переговорів щодо цін на продукцію між Ferrero та торговими мережами. У жовтні минулого року з полиць магазинів бельгійської мережі Colruyt зникли невеликі баночки Nutella, оскільки сторони не змогли домовитись про ціну. На початку лютого 2022 року ритейлер підтвердив, що переговори завершилися і торгова мережа продаватиме лише великі банки з шоколадно-горіховою пастою.
При цьому, аналітики нагадують, що минулого фінансового року (завершився наприкінці серпня 2021 року), кондитерська група досягла чистого прибутку у розмірі 988 млн EUR, що означає збільшення на 64% порівняно з аналогічним періодом роком раніше. Оборот групи склав 12,7 млрд EUR, що на 3,4% вище, ніж у 2020 році.