"Фокстрот" випустив мобільний додаток. Які у нього функції?

21.02.2022
1540

Фото: Getty Images

Ритейлер побутової техніки та електроніки "Фокстрот" презентував нативний мобільний додаток, створений для iOS та Android. Запуск пов'язаний із збільшенням кількості користувачів мобільних пристроїв у загальній структурі онлайн-трафіку: за останні два роки частка мобільного трафіку на foxtrot.ua сягнула 70%. Про це повідомили у пресслужбі ритейлера.


Що реалізовано у додатку:

  • зручний каталог товарів – один клік від завантаження сторінки товару до покупки;
  • оптимізовано сторінку акцій;

  • у картці товару основна інформація виділена на одному екрані, а в розділі "Список товарів" користувач може налаштувати картки під свої переваги. На сайті такої можливості немає;
  • геолокація: у додатку Foxtrot при оформленні замовлення програма визначає найближчий магазин, де можна забрати товар, а також дозволяє додати та запам'ятати адресу доставки;

  • гейміфікація та фан – за певні дії користувач заробляє бейджі та плюшки до них, а в категоріях товарів з'являється розважальний контент із жартами;

  • додано свайп «у вибране», «видалити» та можливість відновити вибраний товар зі сміттєвого кошика протягом 24 годин.

Мобільні додатки вже є у інших ритейлерах техніки та електроніки. Серед них "Цитрус", "Ельдорадо", "Алло" та Comfy.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.