Найвідвідуваніші інтернет-магазини січня 2022 року

17.02.2022
5270

У цей рейтинг магазинів потрапляють інтернет-магазини та маркетплейси змішаної моделі, зареєстровані в Україні, із щомісячною відвідуваністю не менше 300 000. Для складання рейтингу ми використовуємо дані сервісу аналізу джерел трафіку вебсайтів – SimilarWeb, у безкоштовній версії. За словами учасників ринку, дані вебсайту відображають загальну динаміку ринку.

Якщо ви власник магазину, який підпадає під зазначені вимоги, або знаєте про такий магазин і не бачите його у рейтингу, напишіть його назву та домен на електронну адресу редакції:  info@retailers.ua.  


Відвідуваність (див. графік 1). Перше місце у січні посів маркетплейс Rozetka — rozetka.com.ua (41,9 млн сеансів). На другому місці знаходиться "Епіцентр" — epicentrk.ua (9,2 млн сеансів). На третьому місці — Makeup — makeup.com.ua (5,8 млн сеансів) — інтернет-магазин піднявся з четвертого місця у грудні. Сайт "Аптека911" — apteka911.ua (5,3 млн сеансів) у січні опустився на четверте місце. П'ятірку, як і минулого місяця, замикає Алло – allo.ua (5,1 млн відвідувань).

У першому місяці нового року відвідуваність виросла у інтернет-аптеки "Аптека24" — на 31,99%, у "Аптеки Доброго дня" — на 31,86%, а також у інтернет-магазину книгарні Yakaboo — yakaboo.ua — на 13,22%. 

Трафік у січні знизився у інтернет-магазину "Цитрус" — на 52,77%. Інтернет-магазин у січні декілька разів змінив домен після блокування домену за рішенням суду: з оригінального citrus.ua на citrus.com.ua, потім — на ctrs.com.ua. Також відвідуваність впала у ритейлера іграшок "Будинок іграшок" — на 52,75% та у ритейлера меблів та товарів для дому Jysk — на 34,05%.

Час (див. графік 2). Найбільше часу інтернет-користувачі у січні провели на сайті продуктової мережі "Сільпо" — у середньому 10,46 хвилин. На другому місці знаходиться онлайн-магазин одягу Bonprix — 10,23 хвилин. На третьому — онлайн-магазин ритейлера будівельних матеріалів і товарів для дому Leroy Merlin — 8,48 хвилин. На четвертому місці знаходиться Makeup — 8,01 хвилин. Замикає п'ятірку "Книгарня Є" — 7,25 хвилин.

Кількість сторінок (див. графік 3). На першому місці за кількістю сторінок у січні знаходиться онлайн-магазин "Сільпо" з результатом 17,36, на другому місці — Bonprix (10,71), на третьому – фешн-ритейлер Lamoda (9,41), на четвертому – онлайн-магазин одягу Answear (9,27). Замикає п'ятірку магазин спортивного одягу "Спортмайстер" (8,43).

Графік 1

График 2 

 

Графік 3

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.