Ціль банку "Власний Рахунок” – залучити 3 млн клієнтів

17.02.2022
1304

Восени 2021 року Fozzy Group разом із "Банком Восток" та Mastercard запустили діджитал банк "Власний Рахунок". 

В інтерв'ю FinTech Insider “двигун” банку "Власний Рахунок" Христина Кармазіна розповіла про мету запуску необанку, труднощі та конкуренцію. Retailers публікує витримки з інтерв'ю.


Екосистема банку

У мене був попередній досвід (Христина Кармазіна очолювала напрямок диджитал-продуктів "ПриватБанку" до початку 2021 року – ред.), коли навколо банку вибудовувалася екосистема. Ми перші в Приват24 запустили можливість виклику таксі у додатку ще до появи Uber, додавали можливість замовлення їжі тощо. Але важливо займатися своїм кор-бізнесом. Ми не стали професіоналами у наданні послуг таксі чи доставки їжі. Тому правильніше створювати екосистему як об’єднання окремих бізнесів. У випадку з Fozzy це дуже круті кур’єри, смачна їжа. А банк – як частина цієї екосистеми.

Про "Банк Восток"

"Банк Восток" – дуже великий та потужний у корпоративному бізнесі. Але треба було створити окремий бренд для гостей "Сільпо". Якщо гості знали про програму лояльності Власний Рахунок, то банк "Власний Рахунок" – це продовження програми лояльності. Це для нас є основою. Тому – ні, це не конкуренти.

Про клієнтську базу

“Сільпо” має 6 мільйонів унікальних клієнтів. Чи можемо ми розраховувати на 50% цієї цифри? Так, це наша ціль. Але коли ми її досягнемо – оцінити складно. Все залежатиме від поінформованості. Ми, наприклад, зараз бачимо, що із гостем треба розмовляти. Як тільки створюється інформаційне поле, відразу помітне зростання клієнтської бази. І інформування має бути безперервним.

За словами Кармазіної, у компанії планують працювати лише з фізичними особами: «Я поки що не побачила успішного кейсу роботи з юрособами. А серед юросіб виділяють окремо ФОПів, серед яких більшість – айтішники. Вони потребують особливого сервісу. Великі компанії потребують послуг підписання рахунків, бухгалтерських сервісів тощо. Це величезна історія. Її можна вибудовувати, коли ти маєш пул цих клієнтів».

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.