Рекламний бізнес Amazon приніс інтернет-гігантові $31 млрд за 2021 рік

04.02.2022
1300

Фото: Search Engine Journal

Весь рекламний бізнес Amazon приніс $31 млрд за 2021 рік. Компанія запустила цей напрямок 10 років тому і вперше розкрила виторг, повідомляє Axios.


Amazon вперше опублікував свої доходи від реклами у квартальному звіті про прибутки минулого тижня. Раніше компанія повідомляла про свій дохід від реклами як частину ширшого сегмента з позначкою "інше".

Рекламний бізнес Amazon росте значно швидше за інших і щорічно приносить більше грошей, ніж Microsoft, Snapchat і Twitter разом узяті. Бізнес значно зріс за останні чотири роки на тлі оновлених інвестицій у його стратегію.

Amazon продає багато різних рекламних блоків, включаючи відеорекламу та банери. Але основну частину доходу від реклами отримує від реклами спонсованих продуктів, яка з’являється у верхній частині результатів пошуку.

Amazon вдається диверсифікувати свій бізнес. Зокрема, у четвертому кварталі виторг склав $137,4 млрд, близько 7% — це реклама, значна частина — AWS. Оскільки рекламний бізнес Amazon пов’язаний з пошуком, а не соцмережами, він не настільки вразливий до змін конфіденційності Apple, які мають великий вплив на рекламний бізнес Facebook.

Найбільшим ризиком Amazon для рекламного бізнесу є економіка та зростання власної електронної комерції, оскільки його реклама здебільшого продається власним роздрібним продавцям, які прагнуть краще розширити свою продукцію у результатах пошуку Amazon.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.