Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Hugo Boss розділиться на два бренди: Hugo та Boss
Фото: Hugo Boss
Компанія Hugo Boss провела масштабний ребрендинг. Тепер до неї входять два окремі бренди: Hugo – для покоління Z, а Boss – для мілініалів.
«З оновленням бренду та випуском кампаній із зірками ми відкриваємо абсолютно нову еру для Boss та Hugo. Наша мета — зацікавити нові та молодші цільові групи та перетворити їх на шанувальників наших брендів», — цитує прес-служба Данієла Грідера, генерального директора Hugo Boss AG.
Логотип Boss змінився уперше за 50 років. Також написання бренду стало більш виразним. Друга марка, Hugo, також тепер пишеться окремо. Цей логотип не змінювався з початку 1990-х.
Разом із ребрендингом головна компанія вирішила омолодити марки, запустивши кампанії із залученням сучасних зірок. Обличчям Boss стала модель Хейлі Бібер, а Hugo – танцівниця, актриса та модель Медді Зіглер.
Як повідомляється на сайті компанії, за перший день запуску окремих кампаній для Boss та Hugo, вони отримали охоплення $1,9 млрд і 75 млн взаємодій у соціальних мережах.
Протягом першого дня підписка бренду Hugo на акаунті у TikTok зросла на 30%. А відео з #HowDoYouHUGO набрали 367 млн переглядів у TikTok.
Крім того, перезапуск справив значний вплив на флагманський онлайн-магазин hugoboss.com, який отримав значну користь від успіху кампаній. Глобальний інтернет-трафік для hugoboss.com збільшився більш ніж вдвічі, досягнувши рекордного рівня, а фірмове худі Boss майже розійшлося з продажу та стало найбільш продаваним в історії компанії. Крім того, соціальна активність Boss в Instagram зросла на 84%.