У минулому році онлайн-продажі “Епіцентру” збільшились на 50%

24.01.2022
761

Фото: пресслужба "Епіцентр"

Онлайн-продажі побутової техніки через сайт epicentrk.ua збільшилися на 50% у 2021 році. Суттєво зросли продажі сезонної кліматичної техніки: у пікових періодах динаміка зростання складала 70% у порівнянні із 2020-м. Про це повідомляють у пресслужбі ритейлера.


У великій побутовій техніці значне зростання продемонстрував сегмент індукційних плит, холодильників з комбінованою системою охолодження та прально-сушильних машин. Разом з тим, дещо знизились продажі морозильних камер.  

Проте зазначається, що через глобальні процеси, пов’язані з пандемією коронавірусу, на українському ринку спостерігався дефіцит в окремих категоріях товарів, таких як ноутбуки, ігрові приставки та дрібна побутова техніка. 

Незважаючи на коронакризу, продажі товарів бренду Apple збільшились у 6 разів, ігрових клавіатур — у 4 рази, бездротових зарядних пристроїв —  вдвічі, а електротранспорту — на 60%. 

Також у 2021-му в компанії відзначали суттєве зростання попиту на електричні зубні щітки (збільшення продажів на 100% до минулого року), акумуляторні пилососи з верхнім двигуном (90%), ручні відпарювачі (60%) та розумні електрогрилі (50%).

Незважаючи на загальне падіння ринку телевізорів (на 27% до минулого року), у мережі "ЦеТе" на 35% збільшився середній чек. Також повідомили, що обсяг споживчого кредитування в мережі у 2021 році зріс на 64%.



Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.