Instagram запустив тестування платних підписок на контент у США

20.01.2022
524

Фото: Instagram

Instagram запустив новий спосіб заробітку для творців, розпочавши тестування підписок у США, повідомляє Forbes. Це допоможе творцям заробляти більше, пропонуючи переваги своїм найбільш заангажованим послідовникам, як-от доступ до ексклюзивних Stories, зазначив співзасновник Facebook і генеральний директор материнської компанії Meta Марк Цукерберг. Незабаром функція стане доступною більшій кількості творців на платформі.


Наразі підписка на Instagram тестується 10 популярними блогерами, які базуються у США. Вони можуть встановити місячну ціну на свій вибір і розблокувати кнопку "підписатись" у своєму профілі. 

Instagram додав три типи підписок:

  • Stories — ексклюзивний доступ до контенту у сторіс;
  • Lives – блогери зможуть обмежувати аудиторію прямих трансляцій;
  • Badges — віртуальні значки, які отримують передплатники, які будуть висвічуватися у коментарях під публікаціями.

Творці контенту можуть вибрати вартість підписки з восьми варіантів — від $0,99 до $99,99 доларів на місяць.

Коли Facebook запустив послугу підписки минулого року, компанія пообіцяла, що не зніматиме комісійні принаймні до 2023 року, що також стосуватиметься програми Instagram, повідомили у компанії.

«Творці роблять те, що вони роблять, щоб заробляти на життя, і важливо, щоб це було передбачувано. А підписки — це один із найкращих способів отримати передбачуваний дохід, який не залежить від того, яке охоплення ви отримуєте на будь-якій даній публікації», — зазначив глава Instagram Адам Моссері.

Останнім часом Instagram намагається стежити за успіхом контент-сайтів, таких як OnlyFans і Patreon, а також платформи розсилок Substack. Минулого року Twitter також випустив свою версію моделі підписки Super Follows, яка дозволяє користувачам платити $2,99, $4,99 або $9,99 на місяць за отримання ексклюзивного контенту від авторів, на яких вони підписалися. 

Читайте свежие новости и аналитику о ритейле и интернет-торговле в Украине на нашей странице в Facebook, на нашем канале в Telegram, а также подписывайтесь на нашу еженедельную e-mail рассылку.