Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Instagram запустив тестування платних підписок на контент у США
Фото: Instagram
Instagram запустив новий спосіб заробітку для творців, розпочавши тестування підписок у США, повідомляє Forbes. Це допоможе творцям заробляти більше, пропонуючи переваги своїм найбільш заангажованим послідовникам, як-от доступ до ексклюзивних Stories, зазначив співзасновник Facebook і генеральний директор материнської компанії Meta Марк Цукерберг. Незабаром функція стане доступною більшій кількості творців на платформі.
Наразі підписка на Instagram тестується 10 популярними блогерами, які базуються у США. Вони можуть встановити місячну ціну на свій вибір і розблокувати кнопку "підписатись" у своєму профілі.
Instagram додав три типи підписок:
- Stories — ексклюзивний доступ до контенту у сторіс;
- Lives – блогери зможуть обмежувати аудиторію прямих трансляцій;
- Badges — віртуальні значки, які отримують передплатники, які будуть висвічуватися у коментарях під публікаціями.
Творці контенту можуть вибрати вартість підписки з восьми варіантів — від $0,99 до $99,99 доларів на місяць.
Коли Facebook запустив послугу підписки минулого року, компанія пообіцяла, що не зніматиме комісійні принаймні до 2023 року, що також стосуватиметься програми Instagram, повідомили у компанії.
«Творці роблять те, що вони роблять, щоб заробляти на життя, і важливо, щоб це було передбачувано. А підписки — це один із найкращих способів отримати передбачуваний дохід, який не залежить від того, яке охоплення ви отримуєте на будь-якій даній публікації», — зазначив глава Instagram Адам Моссері.
Останнім часом Instagram намагається стежити за успіхом контент-сайтів, таких як OnlyFans і Patreon, а також платформи розсилок Substack. Минулого року Twitter також випустив свою версію моделі підписки Super Follows, яка дозволяє користувачам платити $2,99, $4,99 або $9,99 на місяць за отримання ексклюзивного контенту від авторів, на яких вони підписалися.