Портрет користувача мобільного застосунку ритейлера. Аналітика VARUS

26.04.2024
388

Мережа VARUS аналізує та вивчає вподобання своїх клієнтів, завдяки чому підхід до комунікацій стає більш персоналізованим. Цього разу досліджували портрет користувача мобільного застосунку VARUS


Хто він, користувач застосунку 

Тільки за останній рік кількість унікальних користувачів застосунку VARUS збільшилась вдвічі. Щомісяця застосунок охоплює понад 220 000 унікальних користувачів, щотижня — 135 000, а щодня — 45 000 унікальних користувачів. В середньому клієнти проводять у застосунку VARUS 1,40 хвилини, а сканують його на касах магазинів майже 1 млн людей.  

Вдосконалюючи застосунок та розробляючи новий функціонал, у мережі VARUS аналізують аудиторію, її вподобання та звички. Завдяки цьому ритейлер має змогу отримати детальний портрет користувача та адаптувати застосунок.

Згідно з аналітикою, основна група користувачів VARUS — це українці віком 36-45 років. Друга за величиною категорія — від 26 до 35 років. Разом ці дві групи складають понад 53% від усіх користувачів застосунку. 

Найактивніше застосунком VARUS користуються жінки. На них припадає понад 62% унікальних користувачів, чоловіків відповідно — 38%. Крім того, переважна більшість — 82% користувачів — додали інформацію, що мають дітей. 

Користувачі застосунку VARUS — це переважно клієнти, які здійснюють покупки у мережі не один раз. Близько 35% клієнтів здійснюють від 11 до 50 покупок у мережі VARUS на рік. 

Географія покриття

Що стосується географії використання застосунку, лідерські позиції тримає місто Дніпро з показником 30%. Другим містом за кількістю користувачів став Київ. 

Загалом ТОП-5 міст за використанням мобільного застосунку VARUS виглядає так: 

  • Дніпро – 30%

  • Київ – 24%

  • Кривий Ріг – 17%

  • Запоріжжя – 8%

  • Кам’янське – 5%

  • Інші міста – 16% 

Мобільний застосунок VARUS постійно оновлюється, трансформується та пропонує клієнтам зручний  функціонал. Із найпопулярнішого серед клієнтів застосунку: статистика покупок, електронні чеки, акційні пропозиції та віртуальна картка програми лояльності VARUS PERFECT.

На сьогодні мережа VARUS вже має план робіт, пов’язаних із удосконаленням застосунку, на найближчі роки. У ньому будуть враховуватись особливості активних користувачів, а також нових клієнтів, яких вдасться залучити шляхом впровадження змін та покращень. 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.