RozetkaPay підключає близько 1000 підприємців на місяць

27.09.2023
1308

Фото: psm7.com

В квітні 2023 року платіжна система RozetkaPay обслуговувала 7 власних маркетплейсів групи компаній компаній Rozetka-EVO. А сьогодні сервіс вже продають стороннім компаніям. Першим великим клієнтом став оператор стільникового звʼязку Vodafone Ukraine. За місяць роботи через сервіс пройшло понад 50 млн грн, зараз – близько 5 млн на день. Середній чек – 200 грн.

Наразі RozetkaPay вже веде переговори з рядом інших великих компаній. Редактор AIN.UA розпитала CEO Олександра Лапка про те, якими темпами зростає сервіс, як конкурують з іншими провайдерами платіжних послуг та як мерчанту підключити RozetkaPay.


Чи продає «Розетка EVO?» сервіс RozetkaPay стороннім компаніям? 

Так, ми пропонуємо наш сервіс продавцям, які працюють на Prom та Rozetka, щоб вони підключали онлайн-оплату на власних сайтах або інших маркетплейсах.

Крім того, ми ведемо переговори з деякими великими українськими компаніями.

Чи вже є перші клієнти? Якщо так – хто вони?

Нещодавно ми стали платіжним партнером компанії «Vodafone Україна». Тобто прийом всіх платежів від клієнтів мобільного оператора, які проходять через застосунок My Vodafone та корпоративний сайт Vodafone, забезпечує RozetkaPay. 

Які переваги RozetkaPay перед подібними сервісами, хто найбільші конкуренти?

Ми надаємо перевагу співпраці, а не конкуренції. В нас є сильні сторони: передусім це те, що ми є інфраструктурною частиною таких бізнесів як Prom та Rozetka. Завдяки цьому ми добре розуміємо болі як продавців, так і покупців.

Скільки оплат проходить через RozetkaPay на сьогодні? Якими темпами зростає сервіс?

Ми підключаємо близько 1000 підприємців на місяць і прагнемо збільшити їх кількість.

Варто сказати, що підключення мерчанта — досить непроста процедура. Потрібно проаналізувати ризики, зібрати всі необхідні документи, перевірити підприємця та його діяльність. Але ми поставили собі за мету автоматизувати цей процес. Завдяки змінам у законодавстві, а також впровадженню ICEI (інтегрованої системи електронної ідентифікації) на порталі «Дія», нам вдалося побудувати досить ефективний спосіб віддаленої ідентифікації клієнтів. Зараз підприємець може пройти всі етапи реєстрації онлайн та підключити наш сервіс. Процес займає від 1 години. 

Ми хочемо, щоб підприємництво в країні розвивалося, бо тоді розвиватиметься й економіка. Тож робимо все, щоб бізнесам та їх клієнтам було зручніше.

  • Наприклад, у вас навчальні курси й потрібно приймати оплату кожного місяця — ми допоможемо зробити підписку, тобто якийсь регулярний місячний платіж від клієнтів.
  • Або якщо ви продаєте через сайт, ми зробимо брендовану платіжну сторінку спеціально під ваш бізнес — і клієнти будуть її асоціювати саме з вашим магазином.

Тобто наші платіжні послуги орієнтовані на різні бізнеси та їхні потреби, а в результаті це дасть підприємцям можливість покращити клієнтський досвід та збільшити продажі. 

У нас багато планів, і нам дуже допомагає експертиза в сфері електронної комерції. Наша ключова мета — удосконалити процес купівлі, тобто зробити клієнтський досвід таким, щоб хотілося його повторити. Ми плануємо розвивати сферу фінансових рішень, до яких входять і онлайн-кредитування, і відкриття рахунків для клієнтів — бачимо багато перспектив розвитку цих продуктів.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.