«Піца Челентано» запускає новий формат — піца та кава to go

20.07.2017
6422

Мережа піцерій «Челентано» проводить ребрендинг та відкриває заклади в новому форматі під назвою Celentano Slice & Coffee. Це будуть заклади у форматі to go, де подаватимуть порційну піцу та каву. До кінця 2018 року компанія планує відкрити мінімум 30 таких точок

Як розповів генеральний директор компанії «Піца Челентано» Володимир Гнатюк, у серпні мережа відкриває заклад швидкого харчування — Celentano Slice & Coffee в одному з торгівельних центрів Львова. Формат закладу називається to go, в ньому подаватимуть піцу шматками і каву.

«У сегменті мережевого фастфуду спостерігається активність, люди економлять, але вимагають «хліба й видовищ», — розповідає Володимир Гнатюк. 

«Піца Челентано» планує до кінця 2018 року відкрити 30 ресторанів Celentano Slice & Coffee. Після Львова наступні заклади з'являться у Чернівцях, Тернополі, Києві.

Компанія продаватиме франшизу на цей формат. «Основна перевага Slice & Coffee — невеликі інвестиції, відносно низький середній чек, що забезпечує високий клієнтопотік, низька собівартість продукту, мінімальна кількість працівників, приміщення з невеликими площами», — відзначає Володимир Гнатюк.

Щоб відкрити стандартний ресторан Celentano, франчайзі потрібно вкласти близько $150 000, а термін окупності становить 3 роки. Тож для того, щоб запустити Slice & Coffee у форматі to go, достатньо від $35 000, які окупляться від 12 до 18 місяців.

«Звичайно, успіх буде залежати від локації, тому для потенційних франчайзі висуваються такі вимоги: приміщення повинно бути на першій лінії з фасадними вікнами, у місці з високим трафіком пішоходів. Бажане сусідство з навчальними закладами, офісами, банками. Також рекомендуємо відкривати заклади в торгово-розважальних центрах», — підсумував Володимир Гнатюк. 

/Pizza Celentano заснована в 1998 році. Сьогодні в Україні працює 144 ресторани Pizza Celentano. Власних близько 10%, решта працюють на умовах франшизи. За останній рік у мережі відкрилося 4 нових Ristorante, ще 9 провели повний ребрендинг./

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.