Підсумки COMFY в 2023 році: +24 магазини, 1190 нових робочих місць, понад 1 мільярд гривень податків

01.03.2024
947

Фото: COMFY

COMFY підсумовують результати роботи за 2023 рік. Серед найважливіших — зростання офлайн-мережі до 102 магазинів, збільшення частки онлайн-продажів, розвиток сервісів доставки і, як результат  понад 1 мільярд гривень податків до держбюджету.


Розвиток мережі COMFY

Ключовим напрямом розвитку COMFY у 2023 році стала регіональна експансія. За рік компанія відкрила 21 новий магазин у 15 українських містах.

Сім нових магазинів COMFY — флагманського формату, це магазини площею не менше 1000 кв. метрів з найширшим асортиментом товарів та великою кількістю демозон та брендзон провідних виробників техніки та електроніки.

Також було відновлено роботу трьох магазинів у Харкові, Одесі та Покровську, які не працювали від початку повномасштабної війни через ризики або руйнування.

Доставка

Ще одним пріоритетом/фокусом для команди COMFY у 2023 році  стала клієнтська доставка. В компанії почали розвивати мережу регіональних складів, переглянули маршрути магістральної доставки, посилили співпрацю з поштовими операторами та реалізували багато інших проєктів та змін. 

Завдяки цьому наші клієнти отримали ширшу географію власної доставки COMFY Delivery — до 25 000 населених пунктів по всій Україні, та швидку і зручну доставку “на завтра” у зручний час протягом дня. Сьогодні так званий Frozen Time (час, до якого треба зробити замовлення, аби отримати його наступного дня) у більшості регіонів – опівночі, а в Києві та області – 3:00 ранку.

32% продажів — онлайн

Понад 10 років команда COMFY працює в омніканальній бізнес-моделі та активно розвиває онлайн-продажі. 2023 року компанія реалізувала багато ініціатив, які були спрямовані на розширення асортименту товарів, покращення якості контенту в інтернет-магазині, підвищення ефективності digital/цифрового-просування, пришвидшення обробки та отримання онлайн-замовлень в магазинах.  Як результат:

  • онлайн-продажі зросли на понад 70%,

  • частка онлайн-продажів перевищила 30% від загального обсягу продажів компанії,

  • частка мобільного додатку COMFY в онлайн-продажах зросла удвічі. 

+1 мільйон нових клієнтів та нові робочі місця

Загальний обсяг інвестицій компанії COMFY у відкриття нових магазинів, розвиток мережі регіональних складів та інші проєкти 2023 року перевищив 280 мільйонів гривень. Ці інвестиції, реалізовані проєкти та успішна маркетингова стратегія дозволили залучити понад 1 мільйон нових клієнтів. Відтак, загальна клієнтська база за підсумками минулого року сягнула 11 мільйонів .

Як результат зростання і розвитку COMFY одразу за кількома напрямами, кількість співробітників компанії збільшилася до 4 666. За рік компанія створила 1190 нових робочих місць по всій Україні. Майже 300 співробітників компанія залучила на тимчасові позиції під час високого сезону продажів (листопад-січень).

Соціальна відповідальність

З 2014 року одним з пріоритетних напрямів благодійності та соціальної відповідальності COMFY є допомога українським захисникам  та волонтерам. З початком повномасштабної війни  у лютому 2022 року компанія лише посилила цей напрям. 

Обсяг допомоги, наданої від початку повномасштабного вторгнення, перевищив 130 мільйонів гривень. Протягом 2023 року — понад 28 мільйонів гривень. Зокрема:

  • 5,9 млн гривень — на збори Фонду “Повернись живим”

  • три вантажівки побутової техніки на суму понад 3 мільйони гривень для допомоги постраждалим від наслідків підриву Каховської ГЕС

  • протягом 2023 року на запити різних підрозділів ЗСУ та волонтерів було передано побутової техніки та електроніки на майже 17 млн гривень.

Генеральний директор компанії COMFY Ігор Хижняк  з 2014 року бере особисту участь у волонтерському русі. Від початку вторгнення керівник компанії передав та відремонтував понад 100 автівок, а в грудні 2023 року підтримав проведення першого чемпіонату Української військової ліги з футболу серед команд військовослужбовців Збройних сил України та інших складових Сил оборони України. 

Наприкінці року компанія запустила спеціальний проєкт  “Добро несеться” (лінійка благодійної колекції одягу). 100% прибутку від продажу якої ритейлер перераховує до Фонду “Повернись живим”.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.