Підсумки роботи групи BROCARD 2023 році: розвиток бізнесу всупереч війні

16.02.2024
858
Новини компаній

Група BROCARD підвела фінансові та операційні результати своєї діяльності у 2023 році – про це йдеться у заяві компанії, опублікованому на сайті. Загальний оборот сягнув 3,5 млрд грн. Сума податків, сплачених у 2023 року, склала 590 млн грн, а за два воєнні роки надходження до державного бюджету сягнули 1 млрд 263 млн грн. 


У 2022 році у 26 містах України працювало біля 100 магазинів BROCARD. 30 з них було закрито після повномасштабного вторгнення рф та окупації частини території країни. У 2023 році група свідомо почала відновлення мережі: три нових магазини відкрилися у Луцьку, Івано-Франківську та Вінниці, ще два магазини розпочали роботу в оновленому сучасному форматі. Наразі мережа налічує 66 магазинів у 22 українських містах, які відвідали понад 5,5 мільйонів клієнтів. Більше 160 тисяч нових відвідувачів зареєструвалися у магазинах мережі та на сайті brocard.ua, відкритому у 2020 році. У грудні 2023 року був запущений мобільний застосунок BROCARD. На сьогодні кількість клієнтів перевищує 1,9 мільйонів. 

За словами директора компанії Людмили Севрюк, 2023 рік став одним з найскладніших в майже 30-річній історії BROCARD.

«Я вважаю, що нашому унікальному колективу вдалося здійснити нездійснене. В умовах втрати частини магазинів, вимушеної міграції багатьох співробітників, серйозних логістичних проблем, постійних атак з боку конкурентів, ми вистояли: виплатити податки державі, допомогти нашим героїчним воїнам і при цьому забезпечити клієнтів тим, що було їм необхідно як ніколи – позитивними емоціями. Як на мене – це найбільший успіх, яким ми справді маємо право пишатися», – підкреслює вона в заяві компанії.

З нею згоден власник групи BROCARD Філіп Бенасен, котрий пишається українською командою, якій вдалося не тільки встояти в нелюдських умовах війни, зберегти бізнес, але й досягти результатів, якими можна пишатися. 

На початок 2024 року команда BROCARD налічує 1400 працівників. У 2023 році фонд оплати праці склав більше 370 мільйонів гривень. 

Нагадаємо, що компанія відкрила свій перший магазин в Києві у 1997 році. Всі ці роки група BROCARD працює лише з офіційними представниками й дистриб'юторами брендів і пропонує споживачам тільки оригінальну продукцію. 

Загалом в мережі представлено більше 300 преміальних брендів. При цьому у 2023 році асортимент мережі BROCARD поповнився 93 новими брендами, 16 з яких – українські. Підтримка українського продукту і розширення співпраці з вітчизняними виробниками – одна з головних задач групи BROCARD на найближчі роки. Мережа вже реалізує продукцію з позначкою «Made in Ukraine» від 26 брендів і має намір посилити присутність локальних продуктів в своєму асортименті. 

Окремий напрямок – розвиток нішевої парфумерії. На сьогодні в BROCARD зібрана найбільша в Україні колекція авторських ароматів – більше 70 нішевих брендів.

«Як бізнесмен, який був постійним партнером та постачальником BROCARD протягом 20 років, я прекрасно знаю, як професійно і прозоро компанія веде бізнес, наскільки серйозно ставиться до своїх зобов’язань перед клієнтами, співробітниками та партнерами, як «філігранно» відчуває потреби та тенденції ринку і реагує на виклики часу, – зазначає Філіп Бенасен. – Я вірю у  потенціал б’юті-бізнесу за будь-яких умов. Адже війна – це жахливо, але тимчасово, а ось краса – це назавжди».

Допомога армії – один із пріоритетів компанії. На сьогодні загальна сума допомоги ЗСУ становить вже 194 мільйони гривень, 5 мільйонів з яких були направлені фонду «Повернися живим». Ще 334,5 тисяч гривень перераховано у фонд «Я буду твоїм тилом» для проєкту #Вониневинні на допомогу дітям, які постраждали від війни.

 

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.