Франчайзинг репутації ритейлу

15.12.2017
114

Чи готові українські ритейлери до викликів сучасного ринку?
Сьогодні кожен покупець має у своїй кишені не тільки гроші, а й магічну скриньку – смартфон, який дає йому доступ до мільйонів товарів в інших магазинах.

Сьогодні найдрібніша помилка одного зі співробітників чи будь-яка конфліктна ситуація може бути зафіксована телефоном та розміщена в інтернеті.
Чи готові українські ритейлери до цього? 
«То нехай собі пишуть, на середній чек це не впливає» – кажуть одні та втрачають.
«Давайте будемо шукати нові рішення» – переконані інші та знаходять. 
З одного боку – програми лояльності, цікаві фішкі та постійна робота на вдосконалення.
А з іншого – недбалість та байдужість.
Хто переможе? Хто житиме та багатітиме у сучасному динамічному світі, а хто збанкрутує та щезне з ринку?
Ми пропонуємо вам за допомогою наукової методики знайти та побачити свої можливості у вирішенні головного завдання сучасності: як побудувати спілкування з тими, хто впливає на ваш бізнес таким чином, щоб заробити більше грошей та зберегти або збільшити свійбізнес.
Для цього workshop ми взяли цікаву та доволі типову ситуацію із реального життя (нещодавно вона знову сталася в одному з крупних торгових центрів): охорона магазину повела себе агресивно та брутально з неповнолітніми клієнтами і це спричинило до… І далі ми будемо рухатись разом із динамічним розгортанням подій, в яких приймуть участь не тільки охоронці та батьки неповнолітніх клієнтів, а й журналісти, правоохоронці, інвестиційній менеджери та компанії-конкуренти. Ми будемо шукати та випробовувати власні рішення того, як «ганьбу перетворити на перемогу», як зі збитків зробити прибуток… 
Все це – на workshop «Франчайзинг репутації ритейлу», учасники якого будуть досліджувати в кризовій ситуації поведінку тих, хто впливає на ваш бізнес: інвесторів, клієнтів, влади тощо. Та знаходити власні сценарії перемоги, які підвищують успішність вашого бізнесу та вашу персональну професійну ціну. Це унікальна можливість, тому що головна цінність участі у workshop – можливість безпечного експерименту в просторі, який максимально наближено до реальності. 

На воркшопі є лише 18 місць для керівників та власників компаній, фахівців з комунікацій, маркетингу та інвестицій.

Вартість участі – 3 500 гривень (без ПДВ).

Для команд (мінімум 5 осіб) та груп учасників діють спеціальні цінові пропозиції.